Reakcia na: fanatikmhd #233303:
Ja neviem, ty si sedíš na kábli? Niekoľkokrát sa povedalo, že sa N I Č nejde preznačovať, akurát sa DPB rozhodol nerozlišovať pri nových busoch vozovňu, aby nemusel do nemlátom doliepať piatu číslicu.
Nižsie som vysvetľoval, prečo je dobré mať jednotné značenie - ono, cestujúcemu v IDS môže byť šumafuk kto konkrétne ho vozí, a koordinátor má urobiť všetko preto aby tomu tak bolo - t.j. jednotné schémy, jednotná tarifa, jednotné postupy odbavenia atď atď. A áno, priradenie EČ pre SL a eventuálne SADDS, Arrivu, Skand a i. je súčasťou toho zjednodušenia (bez ohľadu na to, či im vyčlenia 50, 500, alebo 2000 pozícií).
Tak, ako sa vo verejnosti neujalo oblastné číslovanie, tak si nepotrebuje verejnosť pamätať, ktorá číslica kóduje výpravňu, ktorá dĺžku apod, preto neexistuje rozumný dôvod to tam nasilu pchať. Čokoľvek bude človek riešiť, zavolá si predsa na linku a tam mu telefonistky na dva kliky budú vedieť dať správnu odpoveď, a bude to spoľahlivejšie než tvrdiť "no viete dvojka je jurák", ak ten bus môže byť preradený či zapožičaný.
Na zvyšné peonizmy snáď ani nemá zmysel reagovať, nie sme prvý IDS v galaxii. Stačí nakuknúť k bratom, tam ani nemáš jazykovú bariéru, poľahky si všimneš, ako sa riešia čiastočne zaintegrovaní dopravcocia.
TeBeCe
Preto bolo navrhnuté aj skrátenie linky len so zabezpečením prepojenia s obchodným centrom VIVO s celotýždenným 15 minútovým intervalom, pričom by obsluhu Polikliniky Tehelná a Trnavského mýta prevzala linka č. 151 s celotýždenným 30 minútovým intervalom. Skrátením linky č. 51 by sa zvýšila jej spoľahlivosť a predĺžením linky č. 151 okolo Polikliniky Tehelná na Trnavské mýto a zvýšením frekvencie jej prevádzky by sa pomohlo aj obyvateľom nových obytných domov v lokalite Briežky.