Reakcia na: fanatikmhd #233298:
Preto sa za žiadne šototriedenie ani nezasadzujem.Na otázku čo bolo pred EČ, tak napríklad sťažnosti podľa čísla vodiča, keďže lístok ľuďom zostal v ruke. Ale keďže evidenčné lístky sa (rozumne) rušia, pokladám za vhodné mať náhradu.
Jednak, čím zložitejší údaj si má cestujúci kvôli sťažnosti pamätať, tým väčšia chybovosť. Druhá vec, aký zmysel má vytvárať bordel, kedy jedna červená NB18 bude mať EČ a na druhej ho budeš hľadať márne, lebo nemá palice... Veď sám vravíš, že ľudia nie sú pozorní k tomu, čo im prichádza.
fanatikmhd
A ak je to len na to aby cestujúci vedel podať sťažnosť, fakt stačí aj ŠPZ.Trolejbusových a električkových dopravcov tu veľa nie je, a tam evč je zapísané aj v techničáku.....A zrazu nemusíš tlačiť stovky evidnenčných čísiel na vozidlá..... Ako doteraz podávali sťažnosti cestujúci pri prímestskej doprave?
Laminatron: Takých chýb je viacej, a človek by už čakal že po toľkých miliónoch chýb, identických veciach v zahraničí, si dakto dá tých 15minút práce a zamyslí sa nad tým.....
Ak koordinuješ dopravcov v IDS, kľudne sa dá za určitej dávky nadhľadu rieišiť komplexnejšie aj s údržbou či pri NU. Napríklad práve drobnými úpravami zmlúv vznikne kooperácia dopravcov aj na tejto úrovni, a pri rovnakých postupoch riešenia problémov keď v Dúbravke príde zle cestujúcemu v SL, dispečer z DPB to bude riešiť rovnako. Pokazí sa voz dakde? Porieši to pojazdná dieľňa najbližšieho dopravcu...atď...
Navyše, všetci dobre vieme že zastaví kačica 7131/7121 na zastávke, nápis autoškola na displeji pozorovateľný aj z vesmíru, a aj tak sa gaštani dobíjajú dnu.....