Reply on: Viko #233301:
Ano, presne preto hovorím buď všetko, bez ohľadu, alebo sa na to vykašľať.... Ak by došlo k tomu, že trebárs by dokument iba hovoril aby vozidlá SlovakLines v rámci zjednodušenia mali dostať evč, vo voľnej pozícii (5xxx), je to zjednodušenie. Ale hovoriť o koncepte prezmeny všetkého je asi taká logika ako dnes vziať čísla všetkých liniek a prečíslovať ich vzostupne od 1 (samozrejme s prihliadnutím na kocept BID). Takže, 1,2,3,4,5, 20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34,35,36,37.... Teoreticky v tom logika je.....prakticky? "A komu tím prospějete?!"
fanatikmhd
A ak je to len na to aby cestujúci vedel podať sťažnosť, fakt stačí aj ŠPZ.Trolejbusových a električkových dopravcov tu veľa nie je, a tam evč je zapísané aj v techničáku.....A zrazu nemusíš tlačiť stovky evidnenčných čísiel na vozidlá..... Ako doteraz podávali sťažnosti cestujúci pri prímestskej doprave?
Laminatron: Takých chýb je viacej, a človek by už čakal že po toľkých miliónoch chýb, identických veciach v zahraničí, si dakto dá tých 15minút práce a zamyslí sa nad tým.....
Ak koordinuješ dopravcov v IDS, kľudne sa dá za určitej dávky nadhľadu rieišiť komplexnejšie aj s údržbou či pri NU. Napríklad práve drobnými úpravami zmlúv vznikne kooperácia dopravcov aj na tejto úrovni, a pri rovnakých postupoch riešenia problémov keď v Dúbravke príde zle cestujúcemu v SL, dispečer z DPB to bude riešiť rovnako. Pokazí sa voz dakde? Porieši to pojazdná dieľňa najbližšieho dopravcu...atď...
Navyše, všetci dobre vieme že zastaví kačica 7131/7121 na zastávke, nápis autoškola na displeji pozorovateľný aj z vesmíru, a aj tak sa gaštani dobíjajú dnu.....