Bože dobrý.... z Bystrického rýchlika prestúpia ľudia, ktorí chcú cestovať smer Praha a v Bratislave by ten vlak nestihli... Bystrický rýchlik potom pokračuje so zbytkom osadenstva klasicky smer Bratislava... Dva traťové oddiely a princíp fungovania autobloku ti tu radšej rozpisovať ani nejdem.
Nejako tomu nerozumiem. ? Smer Bratislava príde R z Banskej Bystrice do Galanty a mimoriadne tam zastaví aj EC z Budapešti. Ten R zostane v Galante stáť a neskôr sa vracia späť do Banskej Bystrice či prečo cestujúci musia prestúpiť z R na ten EC?
Alebo to je iba dobrovoľný prestup cestujúcich, aby mohli byť skôr v Bratislave a ten R potom ide za EC-čkom, a teda príde s ešte väčším meškaním do Bratislavy?
A čo znamená, že sa EC vlečie za R na dva oddiely? Čo sú to tie dva oddiely? A teda na úseku "Galanta - Bratislava" sa na ten EC predávajú cestovné lístky bez EC príplatku 1 €?
Kedze reagujem na Peonov prispevok kde sa pytal na prepravu z/do Kutov v RJ a v prvom odseku sa celkom jasne pise o vylucenej preprave v useku BA-Kuty, tak neviem ako kto dospel k tomu ze ide o EC. V celom tom prispevku totiz "EC" nezaznelo ani raz. Tvojimi slovami: Ocividne si to sprosto precital
Očividne si to tak sprosto napísal, keď aj ďalší to z toho tvojho príspevku pochopil ako vravu o EC vlakoch. ? Takých ako ty priam milujem - musíš mať vždy svoju pravdu, ak aj nie, just si ju vydobyješ. ?
Keď bystrický rýchlik ledva nestíha prísť do Bratislavy ešte pred EC, tak oba vlaky zastavia v Galante a prestup je riešený tam. A EuroCity vtedy sa vyhlasuje ako pravidelný vlak, na tabuli je vypísaný, predávajú sa lístky. A takáto situácia sa vyskytuje už takmer každý deň.
Horší prípad je ten, keď predsa pustia R z Galanty zmeškaný a potom sa EC vlečie za ním na dva oddiely až po Hl.st.
Ale na Kúty sú napojené dve okresné mestá - Senica a Skalica, a EC vlakom chodí dosť ľudí do/z Bratislavy. Ak by si zrušil pre Kúty EC a pridal pre Malacky, tak Kútom a okoliu by si zhoršil dosť obsluhu a Malackám zlepšil až príliš. EC nemá slúžiť ako prímestský vlak. Kútom a okoliu slúži ako rýchla preprava a prestup na Os smer Skalica a Senica.
V Senci a v Sládkovičove sa predvčerom z dôvodu výluky (jednokoľajka) zdržali vlaky 40 minút. To nikoho neprekvapuje, pretože sa to ani nezverejňuje. 29 je ešte celkom fajn...
Napriek Karpine je prievidza 10. najväčšie mesto a spolu s Bojnicami, s ktorými je fyzický zrastená a Novákmi, s ktorými je spojená cestou I/9 v peáži s cestou I/64 v usporiadaní 2+2 a mú riešenými križovatkami, má konfiguráciu krajského centra možno väčšiu ako niektoré súčasne krajské mestá. Nevýhodou je relatívna uzavretosť spôsobená lokalizaciou v hornonitrianskej kotline a dlhodobo monotematicky orientovaným priemyslom (ťažba a plastové okná).
V tom prípade moja chyba, ale podstata zostáva rovnaká. Mimochodom, aj Prievidza je okresné mesto a je to asi taká veľká diera, ako je toto fórum. A tie Malacky sú diera ešte väčšia. Takže tak. Zmier sa s tým. ?
Prečo považuješ za vhodnejšie zastavovanie EC vlakov v Malackách, keď sa tam človek dokáže regionálnym ex-vlakom dostať za 28 minút? Respektíve, ak ide klasickým osobným, tak 38 minút. Navyše, kam sa vlakom dostaneš z Malaciek? Na danom takte jazdí množstvo spojov, aj autobusy, ktoré sú súčasťou IDS, aj vlaky - v špičke idú 2 do hodiny. Tak načo by tam mali zastavovať ešte aj EC vlaky? Z Kútov odchádzajú prípoje na smer Senica, Skalica a spol., tak je logické, aby EC vlaky zastavovali práve tam a ľudia nemuseli stokrát prestupovať. Takto by sa mohol začať priečiť ktokoľvek napríklad aj za to, aby vlaky zastavovali napríklad v Zohore. Tak ako je Štúrovo pohraničný bod, kde tie EC vlaky zastavujú, takisto sú takým bodom aj Kúty. Odjakživa to tak bolo. Dáva to zmysel. ?
Hmm ako to majú vyriešené nápojové automaty (na ASMN som taký vídel) a MHD napr. v Brne na linke na letisko? Teda prejde platba vždy vďaka tomu, že tam nie je klávesnica?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk