Reply on: fanatikmhd #219665:
Nechápem tomu návrhu pridať vlak Senec - Zohor pár minút pred Os... tu nie je problém s priepustnosťou trate, ako pri Prahe, tie vlaky chodia plné preto, lebo je interval nedostatočný. Zo Senca v rannej špičke je možné pridať ešte 4 vlaky úplne pohodlne, aby zastávky mali aspoň polhodinový interval (!), lebo momentálny hodinový je výsmechom. Hlavne keď idú robiť D1 a parkovanie. Pridáme 4 vlaky ráno (zmestia sa do grafikonu perfektne, dokonca do taktu) v špičke /4:00 - 7:30/
+2 Os vlaky: Galanta - Senec Os int. 30min.
+2 Os vlaky: Senec - Bratislava Os int. 21min.
= Galanta - Bratislava Os+REX int. 14min.
Tak toto by stačilo, ale momentálne kým REXy sú ráno tak full obsadené, ale nestojí sa (8 vozňov), tak Os sú ako indické pútnické vlaky. Evidentná je nedostatočná ponuka pre zastávky.
Zbytok trasy nie je poloprázdny, keďže kým sa vlak vyľudňuje z Bratislavy po Senec, v Senci nastupuje balík a potom zase je silná relácia Galanta - Nové Zámky obojsmerne. Takže vložáky by neboli len pre dve zastávky pred BA.
Od Pezinka je zas problém s priepustnosťou, takže tam už pridať nič nemôžeš, len posilniť kapacitne súpravy, zase hlavne Os.
Od Malaciek jazdia vlaky s tou kapacitou tak-tak na hrane, tiež by sa hodili dlhšie poschodové súpravy.
zlomok