Reply on: Peon #209189:
Odpoviem aj na tento stary post:Clovek by ani neveril, aky su ÖBB neschopaci v krizovych situaciach. Genialny bol ten den, ked niekde pri Götzendorfe vypadol prud v rannej spicke. Vsetky vlaky do Viedne koncili v Bruck/Leitha. Za DVE HODINY prisiel iba JEDEN nahradny autobus. Samozrejme ani zdaleka nestacil. Na tej stanici bolo odhadom 500 az 1000 ludi. Ja som sa autobusu nedockal, isiel som dve hodiny neskor vlakom. Neskutocne...
V iny den v poobednajsej spicke vypadol prud v Parndorfe, zase nas to vysypalo v Brucku. Tiez za nejaku hodinu prisiel iba jeden autobus. Po asi hodine som sa mohol odviest nahradnym autobusom. Bol to autobus nejakej uplne inej sukromnej spolocnost ktory prisiel na vypomoc a sofer sa moc nevyznal...
Aby som tak nekrivdil, tak raz NAD zvladli dobre, v Gattendorfe som rano cakal iba 10-15 minut. Ale vo väcsina pripadov plati, ze ak je mimoriadna udalost tak aj v Rakusku potrebuje clovek vela trpezlivosti a silne nervy...
Joyki
Pridáme 4 vlaky ráno (zmestia sa do grafikonu perfektne, dokonca do taktu) v špičke /4:00 - 7:30/
+2 Os vlaky: Galanta - Senec Os int. 30min.
+2 Os vlaky: Senec - Bratislava Os int. 21min.
= Galanta - Bratislava Os+REX int. 14min.
Tak toto by stačilo, ale momentálne kým REXy sú ráno tak full obsadené, ale nestojí sa (8 vozňov), tak Os sú ako indické pútnické vlaky. Evidentná je nedostatočná ponuka pre zastávky.
Zbytok trasy nie je poloprázdny, keďže kým sa vlak vyľudňuje z Bratislavy po Senec, v Senci nastupuje balík a potom zase je silná relácia Galanta - Nové Zámky obojsmerne. Takže vložáky by neboli len pre dve zastávky pred BA.
Od Pezinka je zas problém s priepustnosťou, takže tam už pridať nič nemôžeš, len posilniť kapacitne súpravy, zase hlavne Os.
Od Malaciek jazdia vlaky s tou kapacitou tak-tak na hrane, tiež by sa hodili dlhšie poschodové súpravy.