Reply on: fanatikmhd #219659:
To, čo máš na fotke bolo riešenie dvojvozňovej súpravy, lebo jeden vložený nejazdil vyše roka a my sme sa doslova nezmestili do vlaku, pobehovali na stanici a tým pádom pravidelne meškal 5-7 min., takže bolo to nutné posilniť nejako. V Bdteeroch fungovalo kúrenie, klíma, aj hlásenie staníc z riadiaceho, síce trvalo to istý čas, kým to spravili. Občas tam hodili aj Béčka. Lenže momentálne je taký stav, že v špičke už ani trojvozňové súpravy nestačia, aj keď kapacitné problémy sú ešte len v úsekoch do 25 km od HLST (ak nie je víkend).
REX 1872 jazdí zdvojene, ako jediný vlak na celom Slovensku s dvoma 671.
fanatikmhd
Hej, je mi jasné, že posledné dve stanice pred Bratislavskými z každej radiály (20,50,60) ráno v špičke by nepostačovalo ani zdvojené Bpjo.... Koniec koncov, aj to tak chodilo Otázka by teda znela jednoduchšie, miesto vláčenia obratových (pushpull, 671) súprav na trate až do prdelovičiek, by malo mať vačší zmysel točiť špeciál vlak, napr v úseku Zohor-Senec či DNV-PK. vlakokilometer nie je najlacnejší, a u žopky sa počíta akoby bola plne ložená jednotka. Takže druhá jednotka kôli dvom zastávkam.... A zbytok trasy poprázdno... To niet moc dobré. Pár minút pred pravidelným Os by práve dačo takéto pomohlo odbremeniť. Keď už pridávať.
zlomok: Stane sa aj najlepšiemu. Aspoň si to prežil. Máme dopravcu kde človek nastúpi, a umrie...doslova... Ono stačí sa pozrieť do zámkov. Pushpulle tam stoja, 861 tam pôsobia akoby sme ich príliš veľa, ráno aj zo 10 ich tam postáva. Nič nemfunguje, po dlhšom čase sa konečne žopkári vspamätali a 263 znovu dali dohromady pre premávku na klasickej súprave, takže teraz už 263 stretneš kdekoľvek. zas... A na možno drobnú obhajobu. Plesnivé Bčko nevykúrené, Bdtmee s jednou žiarovkou.... Ale opýtam sa ťa inak: Došiel si do cieľa? Či radšej horalku do papuľky a úsmevy prepáčte, máme iba jeden Vectron? Smutný príklad, ale aspoň to šlo. Pamätám sa na časy, keď som miesto pokazenej bagety videl 750+Bdt. Ešte raz : 750 + Bdt.... kapacita rovnaká pomaly, ale išlo to. Neodrieknuté, proste to odišlo.... Toto musím ŽOPke nechať, že i keď hrôzostrašne, aspoň to furt ide...
Inak ale k celkovej debate: Aktuálne neviem, či sa s tým dakto bude zaoberať. Okrem cieľového grafikonu ktorý už ráta s viacerými aspektami vstupujú daľšie prúdy do hry na územi Bratislavy, a ich vjazdom by sa mohlo práve odbremeniť niektorej radiále (uvoľnenie vozov) a tým práve sa presunúť kam treba. Nebudem to tu zariekavať, je to ešte len v plienkach...ale postupuje sa s tým správnym smerom. Inak s tými vložákmi súhlasim, do nejakých 4-5 pushpulov a nejakých 5tich (západné slovensko...) 671 by sa oplatilo vložiť štvrtý voz. Vytočiť vlaky tak, aby tieto jazdili v špičkách by nemal byť problém. Možno pomimo, ale má dakto prehľad o ranných vlakoch zo záhoria do BA čo do kapacity? Čo bolo vypravené vidím, i keď.. Bdt je označenie pre Bd, Bdee, Bdt, Bdteer, Bdgteer, a reálne sa tam vypraví ja Bmpeer či Bdmpeer.... Ale to by bolo za jedno, aspoň vozne vidím. Ale počet ľudí (odkiaľ reálne sa to namačká, kde to množstvo vyskočí.... Skrátka, aký je prúd ľudí.