Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Joyki #218047:
Toho nežiadali.
Reply on: Bosa Noha #218045:
Poštovným holubom si dúfam nezabudol !!! ?
Reply on: Solider #218044:
Podľa toho, koho myslíš "legendárny" ...
?
Reply on: Joyki #218043:
Už som napísal.
Aj e-mailom, aj písomne (tak to žiadajú).
Reply on: Bosa Noha #218041:
Píše sám osobne legendárny Bosa Noha? ?
Reply on: Bosa Noha #218041:
Napíš sťažnosť na DPB. Keď sa niekto necíti na vozenie ľudí, tak nech to nerobí!
Reply on: Bosa Noha #218041:
A umývaš sa a obliekaš sa normálne ? ?
Môj včerajší zážitok z autobusu 67 v Bratislave:

Išiel som zo začiatočnej zastávky "Astronomická" autobusom 67 (odchod 22:00) na Čiližskú.
Šofér sa choval podivne, sadol som na prvé sedadlo, odrazu na druhej zastávke Astronomická začal na mňa nejako nadávať (tuším niečo ako "toto musíme platiť", alebo "toto musíme voziť" - neviem presne, a ešte nejaké nadávky), a zahučal "Dozadu !!!". Až keď som prešiel do stredu, tak sa pohol. Na Súhvezdnej na zastávke som ešte prišiel ku kabíne a spýtal sa, že čo sa deje. Zase len zakričal "Dozadu !".
Na Šípovej zastal nejakým ľuďom na znamenie, čo vystupovali, zastal kus pred zastávkou (aj keď už v tom zastávkovom pruhu), vystupujúci sa začudovali, prečo tak ďaleko zastal (ani nijak zlostne, len sa začudovali), ale on z kabíny zase niečo zlostne nezrozumiteľne nadával. Pred Čiližskou som pristúpil ku dverám a zazvonil, začul som zas nejaké nezrozumiteľné nadávky z kabíny.
Mám dojem, že mal nejako podozrivo "nervy v kýbli", a neviem, či by aj nebol "nafúkal", choval sa fakt čudne.
Ak veľmi potreboval mať väčší výhľad doprava dozadu, mohol mi to aj normálne povedať (ešte som ale nikomu na prvom sedadle vo výhľade nezavadzal, je za dverami dosť ďaleko, vždy som mal dojem, že ho musí mať dostatočný).
Vystúpiť som nemohol, musel som domov, ráno som vstával do práce. Ani sa s ním vadiť, lebo by sme niekde nabúrali.
? ❗ ❓ ?
Reply on: zlomok #218038:
Ak mám predstaviť vlastné riešenie, som za to, aby sa to bralo z trocha iného pohľadu - rátať minimálne s predĺžením do Petržky, Borov a Prievozu i potenciálnym miernym zrýchlením tratí pri modernizáciách radiál, viac využívať pásmovú obsluhu na zaistenie dostatočnej (rozumej posilnenej) špičkovej kapacity, nezhoršovať početnosť spojení kde sa dá, dotiahnuť prestupy, nezvyšovať výrazne sedlovú vzduchovozbu. A koncepciu pôvodu akéhosi "cieľového vozoparku 2022" realizovať až podľa toho a podľa reálne vyskúmaných prepravných prúdov (aký je potenciál pritiahnuť z IAD - hoci by sme sa mali snažiť aj o rozvoj neštvorkolesovej dopravy - plus či je kam prestúpiť z IDS). Ak mi má vyjsť tak ako tebe, že 32m vozov máme zúfalý nadbytok, tak vyčísliť približnú cenu dvojčlánčia vs. cenu ušetrených vodičov, náklady na prerábkové zázemie alebo ich odvoz, plus na prevádzku náhrad počas prestavieb. Vymyslieť, aké nepriestrelné benefity ufrflaným Slováčiskám všetkých vekových kategórií odprezentovať.
A hlavne - aspoň v hrubých rysoch rozmýšľať, či pri našom obmedzenom rozpočte je takáto náhla a drastická zmena očakávaným impulzom pre ďalších aspoň 25 rokov rozvoja, alebo len studnicou na penaize, ktoré aplikáciou do menších opatrení mohli mestu pomôcť viac.

Hádam mi uznáš, že podrobnosti tu nezbúcham za pár minút a bohužiaľ rešerše a solídnejšie prepočty prichádzajú do úvahy tak od štvrtka. Preto si aj vážim, že si sa do niečoho takého púšťal.
Reply on: S499.1023 #218034:
A to si tam kde vyčítal???

Ja som si plne vedomý toho, že električky sa predlžovali a predlžujú - dva články navyše do modulárnej sústavy nie sú nič idiotské, keďže sa zvládli aj divokosti typu K3R-N. Akurát tvrdím, že skôr než sa do dačoho takého DP pustí, si má spraviť kvalitnú analýzu nákladov, prínosov a dopadov, pretože investovať naozaj je do čoho ďalšieho - tak na strane DP, ako aj akcionára.
--
Za čiastočné nedorozumenie v #218031 sa ospravedlňujem, znelo mi to totiž skôr ako §1 Nikdysatonerobilo.
Reply on: Viko #218030:
Tak napíš alternatívne riešenie.
Reply on: Ámos #218029:
Cestujúci by to nepochopili. To je fakt. Ale zvykli by si a časom by uznali že je to lepšie. Ale zo začiatku by nadávali. Ako pri každej zmene, aj keby mala byť v ich prospech. Lebo každý jeden cestujúci má svoj prospech: Linku spred jeho dverí pred dvere jeho pracoviska a späť. Bez prestupu, s 1 minútovým intervalom a žiadnymi zastávkami medzi tým.
Reply on: S499.1023 #218033:
Mohli. Viď príspevok #218024. Kľudne predĺžme všetky 29T/30T. Nebudem ani náznakom proti tomu. Naopak, podporím to!
Reply on: Viko #218031:
Je to presne naopak - potvrdil som Ti, že sa to DÁ a napísal som Ti, prečo by sa to robiť nemalo. T6 podľa mňa (nie som kompetentný pracovník z DPB) nemajú byť podrobené žiadnej veľkogenerálke a majú dožiť tak, ako sú. Platňové sa môžu prípadne predať do Sofie, aktuálne najtéšestkovejšieho mesta na svete - T6A2, T6B5, T6B5).
Reply on: Viko #218023:
Oni vlastne v celom Nemecku, Rakúsku, Švajčiarsku, pomerne nedávno v Dubline boli idioti, že predlžovali vozy. Aha, takže tak.
Reply on: zlomok #218022:
A prečo by na linke 3 nemohli byť 45 m vozy?
Reply on: Viko #218031:
Pravda!
Reply on: S499.1023 #218015:
Ďakujem, že si mi potvrdil, že sa to nedá, ale stále som nepočul p r e č o. Je mi ľúto, že miesto toho, čo by si mi ako laikovi vysvetlil, prečo rok dozadu boli T6 podľa kompetentných hodné GO (jasné, dá sa to spochybňovať) a zrazu už nie sú hodné lišty, pohonov a dverí, venuješ energiu všeobecným rečiam. Potom to skončí tak, že ja sa nič nové nedozviem a ty si potvrdíš že sa tomu nerozumiem, čiže vo výsledku sme akurát diskusiu zbytočne zasvinili.
Reply on: zlomok #218028:
No čoho som sa nedočkal... A to som sa doteraz pokladal za neskonalého optimistu, ktorý verí v skorú dostavbu Petržalskej, DNV, Prievozskej... radiál a že v tej súvislosti kompetentným napadne, že s 30m vozmi to nepokryjú.

Ja nie som apriori proti nosnému systému s kvalitným intervalom a dobrou kapacitou, ale neuspokoja ma nedotiahnuté riešenia a vzdušné zámky a dúfal som, že diskusiou dospejeme k nejakému pokroku. Holt, nestalo sa, každý sme presvedčený o svojom, prepáč za stratený čas.
Reply on: zlomok #218028:
Na to predsa mame DPB paragrafy. Teda po novom hashtagy.
Nikdy sa to tak nerobilo, cestujuci by to nepochopili a podobne.

Na druhej strane tu este mame aj volenych zastupcov, co organizuju peticie za predlzenie liniek.

Ano viaceri si myslime, ze jednolinkovy variant by bol pre Bratislavu vhodny. A pri dlhsich vozidlach dokonca nevyhnutny - prejazdy cez krizovatky, statie v zastavkach... kedze pri jednolinkovom sa predpokladam vozidla tak nezhlukuju.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.