Reply on: zlomok #218024:
Takže vlastne nevadí, keď nám dva články dožijú o päť rokov neskôr ako zvyšok vozidla? Vau. (Celkovo, dosiahnuť lepší stav chceš podľa mňa zbytočne komplikovanou cestou. Na najhorších vetvách nás zatiaľ môžu zachrániť trojičky, postupne sa obnovou parku a s rozširovaním siete kúpia aspoň 45m a 30m sa vytesnia na posily z Molecky, Jungmannovej apod. ) Po druhé, nedramatizujem to za seba, mne to môže byť šumafuk, ja neumriem keď po 12' vymŕzaní na 68 budem o minútu dlhšie vymŕzať na elinu. Lenže od laickej verejnosti sa nedá čakať omnoho rozumnejšia reakcia. Silnejšej špičke sa potešia, ale redšie sedlo na nich bude pôsobiť, aj keď je to len minúta. Na príkladoch som len ukazoval, že navzdory tvojej teórii prestupy to vôbec zlepšiť nemusí.
---
Poznámka pod čiarou - bruselské metro má na mnohých vetvách dve linky, a nemyslím si, že to je niečomu tak závažne na škodu, keď to stále nezmenili.
Viko
Avšak netreba ľudí šikanovať prestupovaním do nemoty, ak dvojlinkový variant v dobrom nastavení dokáže ponúknuť podobné prevádzkové podmienky.
Na margo parkovacej politiky: asi sa spoliehajú, že je to taký paškvil, ktorý cesty nevyprázdni ?
Apropo články: Linz má iné zdroje ako Bratislava. Chcelo by to sakra dobrú analýzu, aby sme zistili, či výroba 2 článkov, prekopávka elektriny a elektroniky, problémy plynúce z rozdielnej životnosti dielov a zmien v dielenskom zázemí, zmena v spotrebe a potrebe vodičov... je v bratislavských podmienkach tak geniálne návratná, aby to neboli utopené peniaze.