Reply on: zlomok #218024:
Takže vlastne nevadí, keď nám dva články dožijú o päť rokov neskôr ako zvyšok vozidla? Vau. (Celkovo, dosiahnuť lepší stav chceš podľa mňa zbytočne komplikovanou cestou. Na najhorších vetvách nás zatiaľ môžu zachrániť trojičky, postupne sa obnovou parku a s rozširovaním siete kúpia aspoň 45m a 30m sa vytesnia na posily z Molecky, Jungmannovej apod. ) Po druhé, nedramatizujem to za seba, mne to môže byť šumafuk, ja neumriem keď po 12' vymŕzaní na 68 budem o minútu dlhšie vymŕzať na elinu. Lenže od laickej verejnosti sa nedá čakať omnoho rozumnejšia reakcia. Silnejšej špičke sa potešia, ale redšie sedlo na nich bude pôsobiť, aj keď je to len minúta. Na príkladoch som len ukazoval, že navzdory tvojej teórii prestupy to vôbec zlepšiť nemusí.
---
Poznámka pod čiarou - bruselské metro má na mnohých vetvách dve linky, a nemyslím si, že to je niečomu tak závažne na škodu, keď to stále nezmenili.
zlomok
Absolútne súhlasím s tým že sa mali kúpil vozidlá koncepcie Kurzgelenku s modulom cca. 9 metrov. Lenže kúpilo sa čo sa kúpilo tak vychádzam z toho.