Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #217417:
Pred dvoma týždňami to bolo zatvorené, neviem prečo. Zgustol som si na paneloch nástupišťa, to ako keby ani neboli.
Reply on: piggee #217419:
Vďaka. Cez pracovný deň alebo cez víkend?
Reply on: Peon #217396:
Desiro som zatial vzdy vymakol o 10:15 z Petrzalky. Jazdi pod hlavickou Raaberbahn AG ako partner VOR vykonava normalny pravidelny spoj, ktory predtym robil OEBB.
Reply on: Ike #217415:
Dokonca aj 4041 na návšteve v Ivecu v Micherovom majeri.
Reply on: Joyki #217411:
V Závode je po väčšinu dňa otvorená čakáreň, kde (ak si dobre pamätám) majú taký veľký "rokovací stôl" so stoličkami po obvode.
Reply on: Ike #217412:
To vážne? Tykokos! Nám tiež dali nový betónový prefabrikát prístrešku, do ktorého sa zmestia piati... by sa zmestili, ale za dažďa zo strechy kvapká pred prístrešok a povrch vyspádovali tak, že to tečie priamo donútra, a zbiera sa tam voda pri búrkach hlboká aj po členok, takže naďalej sa chodí do starej čakárne. Odpad treba hodiť na zem, odkázali od ŽSR a raz týždenne tam chodia s metlou. ?
Reply on: TeBeCe #217386:
Ono to ukazuje aj vozidlá, ktoré stoja vo vozovniach ? To mi pripomenulo toto:
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/10003602_717749148245749_1121231653_o.jpg
Reply on: Ike #217392:
Najlepsie je ze to pise cislo kmenovej linky, nie linky na ktore ten voz prave ide ? ? ?
Reply on: Joyki #217411:
Wau, ty máš prehľad! ? Vďaka. ?
Reply on: Joyki #217411:
Devínske Jazero má lavičku aj kôš. V prístrešku, do ktorého sa zmestí 5 ľudí.
Reply on: Peon #217404:
Bez akustiky a tabúľ 110: Železná studienka, Devínske Jazero (ani kôš, bez lavičky), Plavecký Štvrtok, Závod (ani kôš, bez lavičky), Moravský Ján.

130: Ivanka pri Dunaji (bez lavičky), Veľký Biel (bez lavičky), Reca (no tu je lavička), Pusté Úľany (bez lavičky, v smere do Bratislavy čakáreň zatvorená), Topoľnica (bez lavičky), Jatov (bez prístrešku smer Bratislava, bez lavičky), Ľudovítov (bez lavičky), na týchto zastávkach ani len odpadkové koše nie sú, teda okrem Ivanky, akustika nikde. Tabule máš len v Galante, Šali, Tvrdošoviciach a Palárikove, a tu teda aj INISS-hlásenie, živé sú na ostatných obsadených staniciach.

Akustiku má len trasa BA - DS, okrem Rovinky.

Tabule a hlásenia kompletne má len trať 120.

V Kontaktnom centre by mohol robiť ktokoľvek, lebo väčšinou nič nevedia povedať bližšie, okrem info z PIS.

Vo Vajnoroch tiež nemáš kôš myslím nikde, tá je asi najodpornejšia stanica v Bratislave momentálne. Historická budova dobre, že sa nezrúti, na nástupišti ten akože murovaný prístrešok sa doslova rozpadáva, povrch nástupišťa prezentuje, ako by svet vyzeral, keby človek zmizol z planéty. A je tam ešte stará úplne vyblednutá mapa I. etapy IDSBK.

A o osvetlení zastávok len toľko, že napr. polka zastávky Ivanka nesvieti, inde svieti len zlomok lámp, alebo úplne chýbajú.
Reply on: and247 #217405:
Ad 3:
Ak to nestihneš priamo po zápise tvojho lístka, stále máš možnosť (do minúty) si to menu spolucestujúcich vyvolať cez ponuku INFO.
Reply on: zakaznik #217364:
Ja som na tom elektronickom listku zil tak tyzden a docela som si to pochvaloval. Pokial Windows CE nezamrzol to bolo fajn.
Reply on: and247 #217407:
K tomu homepage - divil by si sa, kolko aj BFU stale pozna domcek ako "ist na prvu stranku" - teda ako home button (vzorka technika z univerzity od mladych po starych matadorov) 🙂
Reply on: and247 #217405:
aha, tak nepovoleny znak "mensi ako" ...
---------

4. Archaicke tlacitko pre navrat na hlavnu obrazovku

Mne ako dlhorocnemu ITckarovi je jasne, co znamena obrazok domceka pre navrat na "home page", ale bezni ludia podla mna ked skoncia na obrazovke, ktoru necakali, tak nevedia, ze maju stlacit domcek - nieco, co sa pouzivalo na weboch pred 20 rokmi. Skor si treba uvedomit, ze takmer vsetci dnes maju smartfony a teda takmer vsetci isto poznaju vyznam tlacitka: (sipka vlavo) cize navrat spat alebo tlacitka X - zrusit, vacsinou umiestnene hore vlavo (iOS, Material dizajn v Androide...) alebo aj v dolnej casti obrazovky ale nie nejake archaicke tlacitko s domcekom 😃 Pouzitie dotykoveho rozhrania maju ludia silne spojene s pouzivanim ich smartfonov, preto sa prosim inspirujte zauzivanymi praktikami z mobilneho sveta - okamzite bude to dotykove rozhranie pouzitelnejsie.

A este jedna rada pre vyvojarov - im sa zrejme pouzitelnost zakupovania eCL zda jasna a jednoducha, kedze do toho klikali snad 1000x kym to vyladili. Ale nech skusia k tomu postavit svojich rodicov, ktori to uvidia prvy krat a nech sleduju, ako sa im to pouziva... 😉

Drzim palce, verim, ze sa to casom zlepsi, verim, ze mate ochotneho a fundovaneho dodavatela a nie len niekoho kto si cez kamaratov vytendroval kseft. 🙂
Reply on: and247 #217405:
HUH, nejak sa to useklo, tak ten koniec:
---------

4. Archaicke tlacitko pre navrat na hlavnu obrazovku

Mne ako dlhorocnemu ITckarovi je jasne, co znamena obrazok domceka pre navrat na "home page", ale bezni ludia podla mna ked skoncia na obrazovke, ktoru necakali, tak nevedia, ze maju stlacit domcek - nieco, co sa pouzivalo na weboch pred 20 rokmi. Skor si treba uvedomit, ze takmer vsetci dnes maju smartfony a teda takmer vsetci isto poznaju vyznam tlacitka:
Nakup eCL - toto som poslal som na info@idsbk.sk ...

Ale mozno aj tu sa najde niekto, kto sa veci rozumie viac ako ja, moze to skritizovat, vysvetlit, prip. doplnit alebo posunut na niekoho zodpovedneho, aby sa tie eCL stali pouzitelnejsie 😉
----------

Dobry den,
mam pre vas par navrhov na vylepsenie nakupu eCL v novych oznacovacoch, verim, ze kedze este bezi skusobna prevadzka, tak tu urcite je priestor na jednoduche zvysenie komfortu a pouzitelnosti:

1. V oznacovacoch pre nakup eCL velmi chyba informacia o cene jednotlivych eCL

Chapem, ze cena zavisi od toho, akou kartou si listok kupujem, avsak nezobrazovat cenu vobec je najhorsie mozne riesenie. Aspon keby tam bola zakladna cena - ved cestujuci s narokom na polovicnu cenu vie, ze bude platit podla typu svojej karty. Prip. sa informacia o cene moze menit tlacitkom, alebo kazdu sekundu a pod....

Alebo keby sa cena (plna/polovicna) zobrazila aspon po zvoleni konkretneho listka - tam kde je napis "Prilozte kartu", tam by sa urcite zmestilo napr. "Prilozenim uhradite podla typu karty cenu 0,81 (zakladna) alebo 0,41 (zlavnena)".

2. Chyba jasna informacia, ze nejakym ukonom dochadza k samotnemu zakupeniu a debetovaniu prostriedkov z karty

Tomuto by pomohlo aj vyriesit bod 1. Momentalne ked si zvolim nejaky eCL, tak z napisu "Prilozte kartu" ani netusim, ze prilozenim uz dochadza naozaj k zakupeniu a (ako pisem v bode 1) ani netusim, kolko zaplatim. Nie som sice pravnik, no toto asi nebude v poriadku ani po pravnej stranke, ked pre uzavretie kupnej zmluvy (a nakup eCL urcite tiez je kupnou zmluvou) je nutne, aby bol zakaznik jasne informovany o cene a tiez o tom, ktorym momentom dojde k uzavretiu zmluvy. V sucasnom stave ani naznakom netusim, ze tuknutim na konkretny listok a prilozenim karty dojde okamzite k uzavretiu kupnej zmluvy a tiez vobec netusim, aka je cena predmetu kupy. Mozem sa kludne domnievat, ze po prilozeni karty sa len zobrazi informacia o cene a vyzva na potvrdenie nakupu a takto lahko zakupim nieco, co som vobec nechcel.

3. Listok pre spolucestujucich nestihnem kupit

Ak chcem k listku dokupit listky pre dalsich spolucestujucich a nestihnem stlacit ihned po kupe tlacidlo s piktogramom osob, tak uz nemam sancu listky spolucestujucim dokupit. Mozno by stacilo doplnit piktogram pre dokupenie listkov spolucestujucim na stranku "Info o karte" ak je na karte platny listok. Alebo aspon predlzit dobu, pocas ktorej sa zobrazuje informacia po zakupeni, ved za tych par sekund nestihnem ani precitat ten text "Cestovny listok bol zapisany", nie to este skontrolovat zostatok, skontrolovat spravnost zakupeneho listku a este aj stlacit tlacitko pre zakupenie listkov pre spolucestujuceho.

4. Archaicke tlacitko pre navrat na hlavnu obrazovku

Mne ako dlhorocnemu ITckarovi je jasne, co znamena obrazok domceka pre navrat na "home page", ale bezni ludia podla mna ked skoncia na obrazovke, ktoru necakali, tak nevedia, ze maju stlacit domcek - nieco, co sa pouzivalo na weboch pred 20 rokmi. Skor si treba uvedomit, ze takmer vsetci dnes maju smartfony a teda takmer vsetci isto poznaju vyznam tlacitka:
Reply on: Joyki #217403:
Aha a na zastávke Devínske jazero nie je ani akustické hlásenie? Železná studienka tiež nič? Nejak v tom strácam prehľad...

Na Kontaktnom centre ZSSK nedostávajú od železničných dispečerov aktuálne informácie?

Takže Miloslavov je jedna z mála zastávok v okolí Bratislavy, ktorá má aspoň akustické hlásenie? Ktorá ešte? A čo sa týka lavičky a prístrešku, ako sú na tom železničné zastávky v Bratislave a okolí? Nemám v tom prehľad. Stačí mi jeden príklad. ?
Reply on: Peon #217387:
Tak na trati 110 na staniciach sú aspoň tabule, ale na zastávkach nie, na trati 130 az po Galantu nič nie je, ani tabule, ani hlásenie, teda len živé na obsadených staniciach, takže ak sa niekto hodí ráno pod vlak, tak mi nepomôže ani smartfón, lebo ukazuje mi, že vlak stojí v stanici, a hotovo. A keď zavolám na konktaktné centrum ZSSK, tak mi povie to isté. Tiež cestujem do hlavného mesta členského štátu EÚ, a koho to zaujíma? Nikoho. Mne raz ponúkla ZSSK cez telefonický hovor, nech idem autobusom - "ale autobus nechodí, preto chcem ísť vlakom" - vybavte si auto alebo ostante doma. No tak s takýmto prístupom od nich a ani od ŽSR nečakaj nič ohromného, takže ako hovorím, vraunská zastávka má nadštandardné vybavenie.
Reply on: TeBeCe #217386:
Informačná hodnota pre cestujúceho: 0

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.