Zastávka trolejbusov "Špitálska" na Ul. 29. augusta pri Medickej záhrade, tá zastávka je väčšinou obrastená stromami, kríkmi, ale nie je priamo osvetlená.
Velmi spravne pred zavedenim nikto neuviedol ziadny ciel, aky podiel cestujucich by mal eCL vyuzivat, takze v ziadnom pripade to nemoze byt neuspech. Aj keby tych ludi bolo 50 denne. ?
Este som nevidel ziveho cloveka, ktory by si kupoval vo vozidle MHD listok z karty. Zato takmer v kazdom spoji sa najde clovek, ktory zapasi s oznacovacom(/cmi) pri snahe oznacit si listok.
Predpokladam, ze projekt je povazovany za obrovsky uspech. ?
Ak nefunguje oznacovac, prepravny poriadok hovori nasledovne:
"cestujúci informuje vodiča vozidla po príchode do nasledujúcej zastávky, ktorý rozhodne o ďalšom postupe (predá cestujúcemu cestovný lístok v inej forme, ak to nie je možné umožní cestujúcemu cestovať v danom vozidle aj bez cestovného lístka)"
Moj prvy pokus zakupit si listok elektronicky priamo vo vozidle ... ani vodic nevedel, ze tam ten oznacovac nema (vsetky ostatne boli stare)
?
(linka 8, dnes, 18.10.2016, odchod z Astronomickej o 9:45)
ps. co ak zakupenie listku vo vozidle nezafunguje, dvere sa uz zavreli a pride revizor?
zakaznik
Predpokladam, ze projekt je povazovany za obrovsky uspech. ?