Ventus Siemens z Petržalky/do Petrźalky pre Peona ći kto to tu sa dopytoval:
V prac dni príchod Pta o 7.44, odchod 8.15, potom 15.44 a odchod 16.15 ešte je čosi aj v noci 21.44 a 22.45 odchod, víkendy 9.44 a 10.15 a poobede tušim po 17 asi 17.44 a 18.15 odchod. Vźdy je to pár vlakov jedna a tá istá súprava v danej dvojici časov, proste príchod a odchod, fyzicky koľko sa ich strieda neviem uź ale podla toho co som videl su to tak 4 supravy
Mimochodom BKV Budapešt odpredáva Ikarusy, odpredáva 54ks Ikarusov rady 435, 260 aj 280 v cenách od 700 do 1200€ bez DPH, zrejme tam budu aj trolejbusy, madarsky neviem ani slovo.
Nechcem rýpať, len keď už sa zaujímam o verejnú dopravu, rád by som vedel: Prečo vlastne bola na linke 90 do Areálu vodných športov (resp. Danubiany) zavedená doprava 7 dní v týždni od rána do večera počas celého kalendárneho roka? Kvôli Danubiane alebo tomu hotelu? Totiž mimo letných víkendov to veľa cestujúcich určite nevyužije...
A keď už linka 801 nezachádza do Čunova, bolo by reálne, aby tam zachádzala linka 90? Zas až taká veľká nadcházka to nie je - od zastávky Schengenská by sa k Danubiane napojila späť na svoju súčasnú trasu.
Desiro som zatial vzdy vymakol o 10:15 z Petrzalky. Jazdi pod hlavickou Raaberbahn AG ako partner VOR vykonava normalny pravidelny spoj, ktory predtym robil OEBB.
To vážne? Tykokos! Nám tiež dali nový betónový prefabrikát prístrešku, do ktorého sa zmestia piati... by sa zmestili, ale za dažďa zo strechy kvapká pred prístrešok a povrch vyspádovali tak, že to tečie priamo donútra, a zbiera sa tam voda pri búrkach hlboká aj po členok, takže naďalej sa chodí do starej čakárne. Odpad treba hodiť na zem, odkázali od ŽSR a raz týždenne tam chodia s metlou. ?
Bez akustiky a tabúľ 110: Železná studienka, Devínske Jazero (ani kôš, bez lavičky), Plavecký Štvrtok, Závod (ani kôš, bez lavičky), Moravský Ján.
130: Ivanka pri Dunaji (bez lavičky), Veľký Biel (bez lavičky), Reca (no tu je lavička), Pusté Úľany (bez lavičky, v smere do Bratislavy čakáreň zatvorená), Topoľnica (bez lavičky), Jatov (bez prístrešku smer Bratislava, bez lavičky), Ľudovítov (bez lavičky), na týchto zastávkach ani len odpadkové koše nie sú, teda okrem Ivanky, akustika nikde. Tabule máš len v Galante, Šali, Tvrdošoviciach a Palárikove, a tu teda aj INISS-hlásenie, živé sú na ostatných obsadených staniciach.
Akustiku má len trasa BA - DS, okrem Rovinky.
Tabule a hlásenia kompletne má len trať 120.
V Kontaktnom centre by mohol robiť ktokoľvek, lebo väčšinou nič nevedia povedať bližšie, okrem info z PIS.
Vo Vajnoroch tiež nemáš kôš myslím nikde, tá je asi najodpornejšia stanica v Bratislave momentálne. Historická budova dobre, že sa nezrúti, na nástupišti ten akože murovaný prístrešok sa doslova rozpadáva, povrch nástupišťa prezentuje, ako by svet vyzeral, keby človek zmizol z planéty. A je tam ešte stará úplne vyblednutá mapa I. etapy IDSBK.
A o osvetlení zastávok len toľko, že napr. polka zastávky Ivanka nesvieti, inde svieti len zlomok lámp, alebo úplne chýbajú.