Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #217429:
Presne tak. Mmch., Raaberbahn = GySEV.
Reply on: piggee #217419:
Nejazdi pod hlavickou Raaberbahn. Ide nadalej o spoj OBB s vozidlom Raaberbahnu.
Reply on: Petto #217388:
Firewall niekde po ceste od Teba do internetu. Chce sa to pripojiť na port 444.
Reply on: Peon #217423:
Danubiana je otvorená celoročne. Je to celkom pekný cieľ na výlet.
Reply on: volod #217425:
Na pochopenie vety "54 db IKARUS autóbusz, 1 db ZIU-9 trolibusz" netreba ani veľmi po maďasky vedieť. ?
Ventus Siemens z Petržalky/do Petrźalky pre Peona ći kto to tu sa dopytoval:
V prac dni príchod Pta o 7.44, odchod 8.15, potom 15.44 a odchod 16.15 ešte je čosi aj v noci 21.44 a 22.45 odchod, víkendy 9.44 a 10.15 a poobede tušim po 17 asi 17.44 a 18.15 odchod. Vźdy je to pár vlakov jedna a tá istá súprava v danej dvojici časov, proste príchod a odchod, fyzicky koľko sa ich strieda neviem uź ale podla toho co som videl su to tak 4 supravy

Mimochodom BKV Budapešt odpredáva Ikarusy, odpredáva 54ks Ikarusov rady 435, 260 aj 280 v cenách od 700 do 1200€ bez DPH, zrejme tam budu aj trolejbusy, madarsky neviem ani slovo.

http://www.bkv.hu/hu/megvasarolhato_hasznalt_eszkozok/54_db_ikarus_autobusz_1_db_ziu9_trolibusz_2016

.....rozbíjajte prasiatka, hurá vianočné darčeky.....?
iba sa mi to zda alebo naozaj vypli preferenciu elektriciek v Dubravke?
Nechcem rýpať, len keď už sa zaujímam o verejnú dopravu, rád by som vedel: Prečo vlastne bola na linke 90 do Areálu vodných športov (resp. Danubiany) zavedená doprava 7 dní v týždni od rána do večera počas celého kalendárneho roka? Kvôli Danubiane alebo tomu hotelu? Totiž mimo letných víkendov to veľa cestujúcich určite nevyužije...

A keď už linka 801 nezachádza do Čunova, bolo by reálne, aby tam zachádzala linka 90? Zas až taká veľká nadcházka to nie je - od zastávky Schengenská by sa k Danubiane napojila späť na svoju súčasnú trasu.
Reply on: Peon #217420:
Pracovny.
Reply on: Valec #217417:
Pred dvoma týždňami to bolo zatvorené, neviem prečo. Zgustol som si na paneloch nástupišťa, to ako keby ani neboli.
Reply on: piggee #217419:
Vďaka. Cez pracovný deň alebo cez víkend?
Reply on: Peon #217396:
Desiro som zatial vzdy vymakol o 10:15 z Petrzalky. Jazdi pod hlavickou Raaberbahn AG ako partner VOR vykonava normalny pravidelny spoj, ktory predtym robil OEBB.
Reply on: Ike #217415:
Dokonca aj 4041 na návšteve v Ivecu v Micherovom majeri.
Reply on: Joyki #217411:
V Závode je po väčšinu dňa otvorená čakáreň, kde (ak si dobre pamätám) majú taký veľký "rokovací stôl" so stoličkami po obvode.
Reply on: Ike #217412:
To vážne? Tykokos! Nám tiež dali nový betónový prefabrikát prístrešku, do ktorého sa zmestia piati... by sa zmestili, ale za dažďa zo strechy kvapká pred prístrešok a povrch vyspádovali tak, že to tečie priamo donútra, a zbiera sa tam voda pri búrkach hlboká aj po členok, takže naďalej sa chodí do starej čakárne. Odpad treba hodiť na zem, odkázali od ŽSR a raz týždenne tam chodia s metlou. ?
Reply on: TeBeCe #217386:
Ono to ukazuje aj vozidlá, ktoré stoja vo vozovniach ? To mi pripomenulo toto:
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/10003602_717749148245749_1121231653_o.jpg
Reply on: Ike #217392:
Najlepsie je ze to pise cislo kmenovej linky, nie linky na ktore ten voz prave ide ? ? ?
Reply on: Joyki #217411:
Wau, ty máš prehľad! ? Vďaka. ?
Reply on: Joyki #217411:
Devínske Jazero má lavičku aj kôš. V prístrešku, do ktorého sa zmestí 5 ľudí.
Reply on: Peon #217404:
Bez akustiky a tabúľ 110: Železná studienka, Devínske Jazero (ani kôš, bez lavičky), Plavecký Štvrtok, Závod (ani kôš, bez lavičky), Moravský Ján.

130: Ivanka pri Dunaji (bez lavičky), Veľký Biel (bez lavičky), Reca (no tu je lavička), Pusté Úľany (bez lavičky, v smere do Bratislavy čakáreň zatvorená), Topoľnica (bez lavičky), Jatov (bez prístrešku smer Bratislava, bez lavičky), Ľudovítov (bez lavičky), na týchto zastávkach ani len odpadkové koše nie sú, teda okrem Ivanky, akustika nikde. Tabule máš len v Galante, Šali, Tvrdošoviciach a Palárikove, a tu teda aj INISS-hlásenie, živé sú na ostatných obsadených staniciach.

Akustiku má len trasa BA - DS, okrem Rovinky.

Tabule a hlásenia kompletne má len trať 120.

V Kontaktnom centre by mohol robiť ktokoľvek, lebo väčšinou nič nevedia povedať bližšie, okrem info z PIS.

Vo Vajnoroch tiež nemáš kôš myslím nikde, tá je asi najodpornejšia stanica v Bratislave momentálne. Historická budova dobre, že sa nezrúti, na nástupišti ten akože murovaný prístrešok sa doslova rozpadáva, povrch nástupišťa prezentuje, ako by svet vyzeral, keby človek zmizol z planéty. A je tam ešte stará úplne vyblednutá mapa I. etapy IDSBK.

A o osvetlení zastávok len toľko, že napr. polka zastávky Ivanka nesvieti, inde svieti len zlomok lámp, alebo úplne chýbajú.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.