Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: juraj.k #207638:
Nesuhlasim s:
-Borska - vyuzivana ovela viac ako KV, ta ani nebola v plane rusit, boli aj plany pre jej zabetonovanie pre pripadnu NAD ,ale nakoniec sa urobilo obratisko KV aj pre NAD
-Horne Krcace a Dolne - nech su na znamenie, ziadne rusenie ... je tam IUVENTA a ROSNICKA
-Zlucovanie Jurigovo a Segnerka padlo - skrz obluk

39/31 rusenie by nepreslo , bo s tym by suviseli aj zmeny v meste v bus linkach - na ktore uz bolo kopec nametov
Reply on: juraj.k #207637:
Ked si pozres navrh Molecky pre BUS nastupiste (obrazok PDF), tak podla ciar to mozne nebude. Ani aby pokracovala 139 v smere na Jurigovo namestie, ani obrat L28
K optimalizácii zastávok a liniek v lokalite: rozhodne treba zrušiť zast. Horné Krčace bez náhrady. Dolné Krčace nechať v pôvodnej polohe. Ďalej zrušiť zastávku Borská (obsluha rozložená medzi zast. Miu KV a KV). Prestup na 35 riešiť na zastávke KV. Zastávky Segnerova a Jurigovo nám. zlúčiť do novej zastávky v polohe niekde uprostred. Na Lafranconi zabezpečiť prestup električka-autobus na hrane v telese električkovej trate. Frekvencia dopravy nemôže byť problém, pokiaľ stíha Blumentál. V takom prípade skrátiť linku 31 po Lafranconi. Chýbajúcu kapacitu riešiť posilovým spojom električky po Molecovu (obojstranné vozy). Linku 39 zrušiť úplne. Chýbajúcu kapacitu v úseku Trnavksé mýto-ostredky riešiť samostatnou linkou, resp. posilnením existujúcich liniek. 28 + 29 skrátiť po Molecovu s prestupom na električky. 133 zrušiť, 33 adekvátne posilniť. Potom by modernizovaná električková trať aj z pohľadu linkového vedenia vyzerala ako nosný systém a nie ako jedna z alternatív.
Reply on: juraj.k #207636:
Opravujem - 139 pokračuje ďalej cez zast. Jurigovo nám. na Hájnickú a hore na Grunty... To isté môže urobiť cez nový terminál. 28 tak ako som písal v predchádzajúcom príspevku.
Reply on: Petto #207635:
139 sa aj teraz otáča cez Molecovu-Janotovu-Baníkovu a Karloveskú. Rovnako sa môže riešiť po novom a tak isto aj skrátená 28. Obratisko v takej frekventovanej križovatke by asi nebolo to pravé orechové.
Reply on: Matej Balog #207630:
Terminal Molecova podla nakresu ani nerata pravdepodobne so zachadzanim pre 139tku + obcasnu NAD + mozne skratenie 28 po Molecku
Reply on: ufo #207633:
a ved nikto nehovori o vyluke na 3 roky, len sa to bude robit etapovo
Reply on: Matej Balog #207630:
Ja vôbec nerozumiem, čo sa tam ide tri roky robiť.
Obratisko sa dá urobiť bez výluky.
Zástavky sa dajú robiť bez výluky, ak bude v novej polohe, príp. len s vylúčením zástavky v rekonštrukcii.
Trolej sa menil za víkendových výluk naposledy, keď sa rušila reťazovka a vešala sa tam šnúra na bielizeň.
Koľaje S49 za tie isté, ako sú v projekte sa dajú meniť cez víkend aj s novým pružným uchytením.
Úseky s nestabilným podložím sa dajú spraviť počas krátkodobých výluk. Namiesto toho sa tam narobí kopec kúskov s pevnou jazdnou dráhou, ktorá keď sadne, už s tým nikto nič nespraví bez kompletného rozbitia, viď prejazd z Mlynskej doliny. Ďaleko viac by bol vhodný súvislý zvršok gumokovovými prejazdmi s možnosťou podbitia celej trate bez prerušenia, nie tak ako je to teraz.
Zatrávniť trať sa dá počas krátkodobých výluk...
Zase ide len o Reming, ktorý má % EUR z ceny stavby za projekt, čím drahšie, tým pre nich lepšie.
Reply on: Mikimaus #207631:
Doba sa mení. Tento § už podľa mňa tiež nie je v DPB dávno aktuálny. Najlepší dôkaz je FB profil . Tam môže hocikto položiť hocijakú otázku s kľudným svedomím. Akurát že na cca polovicu dopravca (teda patričné osoby) vôbec nereagujú a na tú druhú polovicu reagujú úplne odveci (zrejme to nechápu). Čiže tu skôr doslova platí § "pýtajtesanačochceteamyvámodpoviemenačochceme."
Reply on: Sommelier #207629:
Klast zbytocne otazky je prisne zakazane..alias drz hubu a krok ? Inak to by sa mozno hodilo dat ako dalsi § zakonov DPB....§xy klastzbytocneotazkyjeprisnezakazane ?
Reply on: Lbr #207618:
Vôbec nerozumiem, prečo v projekte chýba napojenie električkových zastávok Molecova na južné prechody pre chodcov a BUS pruh od Devínskej cesty do trolejbusovej zastávky Molecova, na oboje tam predsa vyzerá byť dostatok priestoru.
Kam je v súčasnosti najlepšie posielať pripomienky? Termín na zasielanie pripomienok k EIA bol myslím deň pred zverejnením dokumentácie
Príjemný članok k nedávnejšie rozoberanej téme komunikácie s VHD príkladmi 🙂
https://dennikn.sk/143371/slovenska-drzost-a-neucta-10-arogantnych-napisov-z-uradov-a-obchodov/?ref=top
Reply on: mabelle #207626:
tlačiť sa dajú... máte naprd systém asi 😃
Reply on: mabelle #207626:
Overili ste všetky zariadenia v sieti pred položením ľahko ofenzívnej otázky?
Škoda, že sa cestovné poriadky nedajú vytlačiť. Preto otázka, načo je pod nimi tlačidlo VYTLAČIŤ ???
Reply on: barack40 #207622:
Mostu SNP (smer Safko) by uplne stacilo ak bolo nastupiste L70 (+28,50) spolocne s elektrickami spolu s BUS pruhom az po odbocku k NLS. Takisto L70 by som dal zastavovat jednosmerne aj pri Sturovi pre ovela jednoduchsi prestup na NLS
Reply on: MatejBA #207623:
Zas by sa zhoršil prestup na Moste SNP, a na Ľ. Štúra aj Šafku by sa tiež situácia zhoršila, oproti súčasnému stavu...
Reply on: barack40 #207622:
Nebolo by to lepsie skor dat do pruhov v smere do mesta? Eliminoval by si problemy s odbocenim na Novy Most.
Inak nebolo by lepšie, keby trať od Chatama po Šafárikovo námestie viedla v mieste súčasných jazdných pruhov smer von z mesta, a jazdné pruhy smer von z mesta by sa presunuli do súčasnej polohy trate?

- Výrazne by sa zredukovali kolízne body s IAD na Šafku aj Námestí Ľ. Štúra
- Zjednodušil a zatraktívnil by sa prestup na Moste SNP
- Zjednodušila by sa realizácia preferencie pri Chatamovi (nebolo by treba riešiť, či ide električka do tunela alebo nie a navzájom by sa neblokovali v smere von z mesta)

Predpokladám, že zmena takéhoto rozsahu by už realizovateľná nebola. Nikto však o tom ani len neuvažoval?

Reply on: Petto #207620:
A tam sa jedna o preklep ,alebo nebodaj bude az od tunela zatravnene po konecnu KV ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.