Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ufo #207633:
a ved nikto nehovori o vyluke na 3 roky, len sa to bude robit etapovo
Reply on: Matej Balog #207630:
Ja vôbec nerozumiem, čo sa tam ide tri roky robiť.
Obratisko sa dá urobiť bez výluky.
Zástavky sa dajú robiť bez výluky, ak bude v novej polohe, príp. len s vylúčením zástavky v rekonštrukcii.
Trolej sa menil za víkendových výluk naposledy, keď sa rušila reťazovka a vešala sa tam šnúra na bielizeň.
Koľaje S49 za tie isté, ako sú v projekte sa dajú meniť cez víkend aj s novým pružným uchytením.
Úseky s nestabilným podložím sa dajú spraviť počas krátkodobých výluk. Namiesto toho sa tam narobí kopec kúskov s pevnou jazdnou dráhou, ktorá keď sadne, už s tým nikto nič nespraví bez kompletného rozbitia, viď prejazd z Mlynskej doliny. Ďaleko viac by bol vhodný súvislý zvršok gumokovovými prejazdmi s možnosťou podbitia celej trate bez prerušenia, nie tak ako je to teraz.
Zatrávniť trať sa dá počas krátkodobých výluk...
Zase ide len o Reming, ktorý má % EUR z ceny stavby za projekt, čím drahšie, tým pre nich lepšie.
Reply on: Mikimaus #207631:
Doba sa mení. Tento § už podľa mňa tiež nie je v DPB dávno aktuálny. Najlepší dôkaz je FB profil . Tam môže hocikto položiť hocijakú otázku s kľudným svedomím. Akurát že na cca polovicu dopravca (teda patričné osoby) vôbec nereagujú a na tú druhú polovicu reagujú úplne odveci (zrejme to nechápu). Čiže tu skôr doslova platí § "pýtajtesanačochceteamyvámodpoviemenačochceme."
Reply on: Sommelier #207629:
Klast zbytocne otazky je prisne zakazane..alias drz hubu a krok ? Inak to by sa mozno hodilo dat ako dalsi § zakonov DPB....§xy klastzbytocneotazkyjeprisnezakazane ?
Reply on: Lbr #207618:
Vôbec nerozumiem, prečo v projekte chýba napojenie električkových zastávok Molecova na južné prechody pre chodcov a BUS pruh od Devínskej cesty do trolejbusovej zastávky Molecova, na oboje tam predsa vyzerá byť dostatok priestoru.
Kam je v súčasnosti najlepšie posielať pripomienky? Termín na zasielanie pripomienok k EIA bol myslím deň pred zverejnením dokumentácie
Príjemný članok k nedávnejšie rozoberanej téme komunikácie s VHD príkladmi 🙂
https://dennikn.sk/143371/slovenska-drzost-a-neucta-10-arogantnych-napisov-z-uradov-a-obchodov/?ref=top
Reply on: mabelle #207626:
tlačiť sa dajú... máte naprd systém asi 😃
Reply on: mabelle #207626:
Overili ste všetky zariadenia v sieti pred položením ľahko ofenzívnej otázky?
Škoda, že sa cestovné poriadky nedajú vytlačiť. Preto otázka, načo je pod nimi tlačidlo VYTLAČIŤ ???
Reply on: barack40 #207622:
Mostu SNP (smer Safko) by uplne stacilo ak bolo nastupiste L70 (+28,50) spolocne s elektrickami spolu s BUS pruhom az po odbocku k NLS. Takisto L70 by som dal zastavovat jednosmerne aj pri Sturovi pre ovela jednoduchsi prestup na NLS
Reply on: MatejBA #207623:
Zas by sa zhoršil prestup na Moste SNP, a na Ľ. Štúra aj Šafku by sa tiež situácia zhoršila, oproti súčasnému stavu...
Reply on: barack40 #207622:
Nebolo by to lepsie skor dat do pruhov v smere do mesta? Eliminoval by si problemy s odbocenim na Novy Most.
Inak nebolo by lepšie, keby trať od Chatama po Šafárikovo námestie viedla v mieste súčasných jazdných pruhov smer von z mesta, a jazdné pruhy smer von z mesta by sa presunuli do súčasnej polohy trate?

- Výrazne by sa zredukovali kolízne body s IAD na Šafku aj Námestí Ľ. Štúra
- Zjednodušil a zatraktívnil by sa prestup na Moste SNP
- Zjednodušila by sa realizácia preferencie pri Chatamovi (nebolo by treba riešiť, či ide električka do tunela alebo nie a navzájom by sa neblokovali v smere von z mesta)

Predpokladám, že zmena takéhoto rozsahu by už realizovateľná nebola. Nikto však o tom ani len neuvažoval?

Reply on: Petto #207620:
A tam sa jedna o preklep ,alebo nebodaj bude az od tunela zatravnene po konecnu KV ? ?
Reply on: Ámos #207619:
Zmestila by sa Lafranconi ,ale pri tej intenzite MHD aku ma zastavka Lafranconi (skoro jak Molecka), by sa navzajom brzdili vozidla.
Reply on: Lbr #207618:
ta spolocna zastavka Lafranconi je premarnena sanca.
Vraj nie je miesto pricom stacilo vemenit umiestnenia elektrickovych nastupist opacne ako su teraz. Cize do mesta blizsie k PKO a naopak.
Mesto sprístupnilo projekt, ako má vyzerať rekonštruovaná trať v KV:
http://bratislava.sk/modernizacia-elektrickovej-trate-dubravsko-karloveska-radiala/d-11047871/p1=11049947
Obrázky vyzeraú mierne aktualizovane oproti tomu čo bolo ukazované na verejnom prerokovaní, napr. na Molecovej vééľmi mierne rozšírili el. nástupištia, avšak stále 4 pruhy pre IAD z mesta...
Stále je to však "dokumentácia v príprave" - teraz je čas posielať pripomienky.
Reply on: mrkvakj #207613:
Tá štúdia ale má byť hotová do 2022, a možno, že ani vtedy nebude dokončená. Okrem toho nech mi dajú pokoj aj s Novým Mestom, aj s Filiálkou, hlavne keď idem prestupovať na nejaký R/EC/IC.
Reply on: mrkvakj #207613:
Len to prosim nie..
Reply on: mrkvakj #207613:
Začala sa prirpavovať štúdia bratislavského železničného uzla, ktorá dá odpoveď že aké trate, aké stanice, koľko koľají a kde je potrebné mať do budúcna.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.