K optimalizácii zastávok a liniek v lokalite: rozhodne treba zrušiť zast. Horné Krčace bez náhrady. Dolné Krčace nechať v pôvodnej polohe. Ďalej zrušiť zastávku Borská (obsluha rozložená medzi zast. Miu KV a KV). Prestup na 35 riešiť na zastávke KV. Zastávky Segnerova a Jurigovo nám. zlúčiť do novej zastávky v polohe niekde uprostred. Na Lafranconi zabezpečiť prestup električka-autobus na hrane v telese električkovej trate. Frekvencia dopravy nemôže byť problém, pokiaľ stíha Blumentál. V takom prípade skrátiť linku 31 po Lafranconi. Chýbajúcu kapacitu riešiť posilovým spojom električky po Molecovu (obojstranné vozy). Linku 39 zrušiť úplne. Chýbajúcu kapacitu v úseku Trnavksé mýto-ostredky riešiť samostatnou linkou, resp. posilnením existujúcich liniek. 28 + 29 skrátiť po Molecovu s prestupom na električky. 133 zrušiť, 33 adekvátne posilniť. Potom by modernizovaná električková trať aj z pohľadu linkového vedenia vyzerala ako nosný systém a nie ako jedna z alternatív.
barack40
- Výrazne by sa zredukovali kolízne body s IAD na Šafku aj Námestí Ľ. Štúra
- Zjednodušil a zatraktívnil by sa prestup na Moste SNP
- Zjednodušila by sa realizácia preferencie pri Chatamovi (nebolo by treba riešiť, či ide električka do tunela alebo nie a navzájom by sa neblokovali v smere von z mesta)
Predpokladám, že zmena takéhoto rozsahu by už realizovateľná nebola. Nikto však o tom ani len neuvažoval?