Trosku off topic rozbehnutej debaty, ale je mozne ze som v Trnavke pri vratnici videl skelet T3? Bolo to len na rychlo z auta, tak mozno ak, tak niekto by vedel povedat o co ide? Diky
Moja otázka smerovala na zmienku o tom, že konkrétna linka je najdlhšie premávajúcou. Všetci sa tu zhodneme na tom, že zbytočné zmeny v linkovaní sú nežiadúce. Súčasná sústava dopravných tokov ale nie je axióma a dopravný dopyt sa mení. Ak to bude vyžadovať situácia, tak linky je potrebné meniť. Očakávať, že povedzme linka 37 bude premávať ďalších 600 rokov po rovnakej trase ignorujúc novú výstavbu je šotoušovina prvého stupňa vedúca v prospech IAD. Samozrejme, že s jurajom sa súhlasiť nedá. Ale argument, že linka je dlhodobo premávajúca nie je argument. Optimalizácia električkovej dopravy je najväčšia výzva. Asi je niekde chyba ak sa ľudia dožadujú autobusovej dopravy (bez segregovanej dráhy) a cestovanie z Dúbravky do mesta trvá kratšie autobusom.
neviem či dobre chápem tvojej otázke... ... tak ale z mlynskej doliny idú študenti na lafranconi, následne nám 1. mája, potom blumentál a račianske/trnavské mýto... proste kvôliškolám, ke%ďže 31/39 sú viacmenej nie bežné spoje ale také študentské... a proste už mnoho študentov malo probém pri dostávaní sa na šafko, keď ho uzatvárali, lebo nepoznali inú trasu .... a teraz keby musia znova prestupovať ... tak by ich asi porazilo... ja síce využívam teto spoje ale to le na cestu do mesta a úprimne som rád za tú formu ako chodia, hoc dáka priama pravidelná linka na hlavnú stanicu by sa tiež hodila... keďže karlovka má len 32 ku okoliu stanice.. a tá hcodí dosť natrieskaná...
a nie som zástance že z každej riti linka do každej riti, ale tieto linky sú dlhodobejšie už tu a 39 je pokiaľ viem najdlhšie trvajúca linka v rovnakej trase... ak nerátame presmerovanie cze blumentál a menšie úpravy...
jednu z najvyťaženejších liniek by si rušil?... choď na mesiac bývať do mlynskej doliny a uvidíš že by ťa to omrzelo.... tie spoje su z rána natrieskané a ešte aj na be .. pobede smerom zase späť... častokrát meškajú kvôli blumentálu, zuckermandelu a iným blbostiam... ... ja čudujem že ešte nenapíšeš že linku 32 skrátiť na úsek hlavná stanica-lafranconi, nech ľudia prestupujú jak retardi...
K OPII:
"operačnom programe sa neuvádza špeciálne priamo požadovaný údaj – zabezpečenie IDS, ale v tabuľke výsledkových ukazovateľov sa požaduje dokladovať počet cestujúcich prepravených dráhovou MHD v meste Bratislava, čo bez elektronických označovačov nebudeme vedieť preukázať"
Oni fakt tusim chcu zaviest "pipanie" elektriceniek..
Nesúhlasím so skrátením linky 28 po Molecovu, pozrite sa aká je vyťažená. Tak to zrušme 133, zrušme všetky električkové linky na obchodnej, stačí jedna a na Blumentáli sa bude prestupovať, zrušme 31, zrušme 3 do Rače, stačí 5..Mám pokračovať? Koľkokrát má podľa vás človek prestupovať? Koľkokrát ho chcete buzerovať prestupmi? Fakt si myslíte že ľudia budú ochotní prestupovať denne 2-3x? Sa vám na to vyse*ú a kúpia si autíčko, ako ja, keď skrátia 28. Len ma s****, že mám celoročnú električenku do budúceho mája. Už sa spamätajte, buďte radi že ľudia využívajú MHD, ktorá je oveľa pomalšia ako IAD.
Nesuhlasim s:
-Borska - vyuzivana ovela viac ako KV, ta ani nebola v plane rusit, boli aj plany pre jej zabetonovanie pre pripadnu NAD ,ale nakoniec sa urobilo obratisko KV aj pre NAD
-Horne Krcace a Dolne - nech su na znamenie, ziadne rusenie ... je tam IUVENTA a ROSNICKA
-Zlucovanie Jurigovo a Segnerka padlo - skrz obluk
39/31 rusenie by nepreslo , bo s tym by suviseli aj zmeny v meste v bus linkach - na ktore uz bolo kopec nametov
Ked si pozres navrh Molecky pre BUS nastupiste (obrazok PDF), tak podla ciar to mozne nebude. Ani aby pokracovala 139 v smere na Jurigovo namestie, ani obrat L28
K optimalizácii zastávok a liniek v lokalite: rozhodne treba zrušiť zast. Horné Krčace bez náhrady. Dolné Krčace nechať v pôvodnej polohe. Ďalej zrušiť zastávku Borská (obsluha rozložená medzi zast. Miu KV a KV). Prestup na 35 riešiť na zastávke KV. Zastávky Segnerova a Jurigovo nám. zlúčiť do novej zastávky v polohe niekde uprostred. Na Lafranconi zabezpečiť prestup električka-autobus na hrane v telese električkovej trate. Frekvencia dopravy nemôže byť problém, pokiaľ stíha Blumentál. V takom prípade skrátiť linku 31 po Lafranconi. Chýbajúcu kapacitu riešiť posilovým spojom električky po Molecovu (obojstranné vozy). Linku 39 zrušiť úplne. Chýbajúcu kapacitu v úseku Trnavksé mýto-ostredky riešiť samostatnou linkou, resp. posilnením existujúcich liniek. 28 + 29 skrátiť po Molecovu s prestupom na električky. 133 zrušiť, 33 adekvátne posilniť. Potom by modernizovaná električková trať aj z pohľadu linkového vedenia vyzerala ako nosný systém a nie ako jedna z alternatív.
Opravujem - 139 pokračuje ďalej cez zast. Jurigovo nám. na Hájnickú a hore na Grunty... To isté môže urobiť cez nový terminál. 28 tak ako som písal v predchádzajúcom príspevku.
139 sa aj teraz otáča cez Molecovu-Janotovu-Baníkovu a Karloveskú. Rovnako sa môže riešiť po novom a tak isto aj skrátená 28. Obratisko v takej frekventovanej križovatke by asi nebolo to pravé orechové.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.