Opravujem - 139 pokračuje ďalej cez zast. Jurigovo nám. na Hájnickú a hore na Grunty... To isté môže urobiť cez nový terminál. 28 tak ako som písal v predchádzajúcom príspevku.
139 sa aj teraz otáča cez Molecovu-Janotovu-Baníkovu a Karloveskú. Rovnako sa môže riešiť po novom a tak isto aj skrátená 28. Obratisko v takej frekventovanej križovatke by asi nebolo to pravé orechové.
Ja vôbec nerozumiem, čo sa tam ide tri roky robiť.
Obratisko sa dá urobiť bez výluky.
Zástavky sa dajú robiť bez výluky, ak bude v novej polohe, príp. len s vylúčením zástavky v rekonštrukcii.
Trolej sa menil za víkendových výluk naposledy, keď sa rušila reťazovka a vešala sa tam šnúra na bielizeň.
Koľaje S49 za tie isté, ako sú v projekte sa dajú meniť cez víkend aj s novým pružným uchytením.
Úseky s nestabilným podložím sa dajú spraviť počas krátkodobých výluk. Namiesto toho sa tam narobí kopec kúskov s pevnou jazdnou dráhou, ktorá keď sadne, už s tým nikto nič nespraví bez kompletného rozbitia, viď prejazd z Mlynskej doliny. Ďaleko viac by bol vhodný súvislý zvršok gumokovovými prejazdmi s možnosťou podbitia celej trate bez prerušenia, nie tak ako je to teraz.
Zatrávniť trať sa dá počas krátkodobých výluk...
Zase ide len o Reming, ktorý má % EUR z ceny stavby za projekt, čím drahšie, tým pre nich lepšie.
Doba sa mení. Tento § už podľa mňa tiež nie je v DPB dávno aktuálny. Najlepší dôkaz je FB profil . Tam môže hocikto položiť hocijakú otázku s kľudným svedomím. Akurát že na cca polovicu dopravca (teda patričné osoby) vôbec nereagujú a na tú druhú polovicu reagujú úplne odveci (zrejme to nechápu). Čiže tu skôr doslova platí § "pýtajtesanačochceteamyvámodpoviemenačochceme."
Klast zbytocne otazky je prisne zakazane..alias drz hubu a krok ? Inak to by sa mozno hodilo dat ako dalsi § zakonov DPB....§xy klastzbytocneotazkyjeprisnezakazane ?
Vôbec nerozumiem, prečo v projekte chýba napojenie električkových zastávok Molecova na južné prechody pre chodcov a BUS pruh od Devínskej cesty do trolejbusovej zastávky Molecova, na oboje tam predsa vyzerá byť dostatok priestoru.
Kam je v súčasnosti najlepšie posielať pripomienky? Termín na zasielanie pripomienok k EIA bol myslím deň pred zverejnením dokumentácie
Mostu SNP (smer Safko) by uplne stacilo ak bolo nastupiste L70 (+28,50) spolocne s elektrickami spolu s BUS pruhom az po odbocku k NLS. Takisto L70 by som dal zastavovat jednosmerne aj pri Sturovi pre ovela jednoduchsi prestup na NLS
Inak nebolo by lepšie, keby trať od Chatama po Šafárikovo námestie viedla v mieste súčasných jazdných pruhov smer von z mesta, a jazdné pruhy smer von z mesta by sa presunuli do súčasnej polohy trate?
- Výrazne by sa zredukovali kolízne body s IAD na Šafku aj Námestí Ľ. Štúra
- Zjednodušil a zatraktívnil by sa prestup na Moste SNP
- Zjednodušila by sa realizácia preferencie pri Chatamovi (nebolo by treba riešiť, či ide električka do tunela alebo nie a navzájom by sa neblokovali v smere von z mesta)
Predpokladám, že zmena takéhoto rozsahu by už realizovateľná nebola. Nikto však o tom ani len neuvažoval?
ta spolocna zastavka Lafranconi je premarnena sanca.
Vraj nie je miesto pricom stacilo vemenit umiestnenia elektrickovych nastupist opacne ako su teraz. Cize do mesta blizsie k PKO a naopak.
Mesto sprístupnilo projekt, ako má vyzerať rekonštruovaná trať v KV: http://bratislava.sk/modernizacia-elektrickovej-trate-dubravsko-karloveska-radiala/d-11047871/p1=11049947
Obrázky vyzeraú mierne aktualizovane oproti tomu čo bolo ukazované na verejnom prerokovaní, napr. na Molecovej vééľmi mierne rozšírili el. nástupištia, avšak stále 4 pruhy pre IAD z mesta...
Stále je to však "dokumentácia v príprave" - teraz je čas posielať pripomienky.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mikimaus