J.
dik za reply, 1.casti som ale nerozumel:
---
No ide o polovicu vozov ale pri niektorých ako 93 či 94 sa vylepujú na prázdniny nové CP. Avšak stale sa ušetrilo papiera pre CP pre 1/2 spojov a to je nielen ekonomické ale aj ekologické. Okrem papiera sa neminia aj pracovná sila a lepidlo.
---
93,94 - vylepuju sa nove CP na prazdniny, naco? , vsak na grafikone je extra miesto pre prazdninove casy. Ci je to inak cez zimne a inak cez letne prazdniny?
"uesetreny papier, pracovna sila a lepidlo"...znie to tak, ako keby som pozadoval vylepit nanovo vsetky grafikony... to je NEPOCHOPENIE. Ja som sa skor pytal, preco sa vobec menia casy spojov (tak masivne)?
ide o optimalizaciu, o reakciu na poziadavky cestujucich, alebo o usporne opatrenia?
aku maju cestujuci|obyvatelia mesta moznost kontrolovat a ovplyvnovat urcovanie grafikonov MHD prevadzkovanej verejnou firmou DPB a.s. ?
/Greatrix
dik za reply, 1.casti som ale nerozumel:
---
No ide o polovicu vozov ale pri niektorých ako 93 či 94 sa vylepujú na prázdniny nové CP. Avšak stale sa ušetrilo papiera pre CP pre 1/2 spojov a to je nielen ekonomické ale aj ekologické. Okrem papiera sa neminia aj pracovná sila a lepidlo.
---
93,94 - vylepuju sa nove CP na prazdniny, naco? , vsak na grafikone je extra miesto pre prazdninove casy. Ci je to inak cez zimne a inak cez letne prazdniny?
"uesetreny papier, pracovna sila a lepidlo"...znie to tak, ako keby som pozadoval vylepit nanovo vsetky grafikony... to je NEPOCHOPENIE. Ja som sa skor pytal, preco sa vobec menia casy spojov (tak masivne)?
ide o optimalizaciu, o reakciu na poziadavky cestujucich, alebo o usporne opatrenia?
aku maju cestujuci|obyvatelia mesta moznost kontrolovat a ovplyvnovat urcovanie grafikonov MHD prevadzkovanej verejnou firmou DPB a.s. ?
/Greatrix
tulenique
Cez leto som cestoval po europe a v mnohych mestach som mal moznost porovnat sancu miestnych pomerov neznaleho, rec nevediaceho cloviecika (konkretne mesta vo francuzkej a talinskej casti Svajciarska Locarno, Laussane, Geneve) dozvediet sa podstatne informacie a musim zial konstatovat ze v BA by mal tie sance velmi male... A pri tom na zaciatok staci malo:
1. Do kazdej JCDeaux vitriny dat mapu (staci format A4) s centralnou castou mesta (ohranicenie Patronka, Novy Most, Trnavske myto, Racianske myto) a po jej okrajoch v slovencine, nemcine, anglictine a este v spanielcine/taliancine/francustine zakladne informacie o tarife - nieco vo vyzname na cestovanie na 30/45 minut (prac.den/weekend) si zakupte cest.listok za 14 skk. Informacie o dalsich listkoch by boli opat styrmi recami vysvetlene na nalepke formatu A5-A4 na kazdom automate...
2. Nazvy konecnych na BUSE podla mestkych casti !!! Predsa clovek nie z BA nemoze vediet kde je ta ktora ulica !!!
V kazdom pripade si myslim ze na BUSE displayoch by sa nemal objavovat ziaden text typu 'smer','cez' a tak, lebo to malokto rozumie a vypisovat to na displayi dvoj-,troj-,stvor- jazycne je imho mrhanie casom. Vsetko vyriesi pekny piktogram.
Jaj... zabudol som, 'to sa neda', 'to by stalo vela penazi', 'to sa tu nikdy nerobilo'
A nech mi nikto netvrdi ze nasa MHD ma byt len pre Bratislavcanov, potom nepotrebujeme takmer ziadne BUSE ani nic podobne, budu len cisla busov a jednoducho kazdy bratislavcan dostane raz za cas domov oxeroxovany papier formatu A5 s popisom co kam jazdi. Je to extrem, ale treba mysliet na to ze MHD ma sluzit aj ludom kt. pridu z inych krajov do nasho mesta ze pracou, skolou, zabavou,...