m@rtin: o tej novej pristávacej ploche som počul od ministra dopravy avšak nie, že sa IDE stavať ale, že sa tam raz, keď ju bude treba, môže postavať. Ono nikde som vo svojom príspevku nepísal, že sa ide teraz stavať ale pochopené to tak mohlo byť.
O počte rastu prepravených cestujúcich bolo vyslovené z úst nezávislého experta, ktorý tvrdil, že za minulý rok to bolo 25% a tento rok za prvých sedem mesiacov spomínaných 38%. Čísla si necucám z prstu, len interpretujem slová nezávislého experta, ktorý dosť rýpal do ministra aby sa bratislava nepredala Swechatu, že to rozvoj letiska veľmi zbrzdí.
Takže tomu pánovi môžem len veriť a ešte štatistickému úradu, ale tam som nebol.
K tým pristávacím dráham. To číslo je určite rátané tak, že keby boli 3 dráhy tak pri najväčšej možnej obsaditeľnosti lietadla s najväčšou kapacitou by bolo možné prijať toľko a toľko cestujúcich. Alebo to možno počítajú aj nejako inak, ja som len napísal čo som počul v rádiu konkrétne na Slovenskom rozhlase v relácii popoludnie s rozhlasom.
Tak toto je odpoveď a nie je začo
O počte rastu prepravených cestujúcich bolo vyslovené z úst nezávislého experta, ktorý tvrdil, že za minulý rok to bolo 25% a tento rok za prvých sedem mesiacov spomínaných 38%. Čísla si necucám z prstu, len interpretujem slová nezávislého experta, ktorý dosť rýpal do ministra aby sa bratislava nepredala Swechatu, že to rozvoj letiska veľmi zbrzdí.
Takže tomu pánovi môžem len veriť a ešte štatistickému úradu, ale tam som nebol.
K tým pristávacím dráham. To číslo je určite rátané tak, že keby boli 3 dráhy tak pri najväčšej možnej obsaditeľnosti lietadla s najväčšou kapacitou by bolo možné prijať toľko a toľko cestujúcich. Alebo to možno počítajú aj nejako inak, ja som len napísal čo som počul v rádiu konkrétne na Slovenskom rozhlase v relácii popoludnie s rozhlasom.
Tak toto je odpoveď a nie je začo
tulenique
Cez leto som cestoval po europe a v mnohych mestach som mal moznost porovnat sancu miestnych pomerov neznaleho, rec nevediaceho cloviecika (konkretne mesta vo francuzkej a talinskej casti Svajciarska Locarno, Laussane, Geneve) dozvediet sa podstatne informacie a musim zial konstatovat ze v BA by mal tie sance velmi male... A pri tom na zaciatok staci malo:
1. Do kazdej JCDeaux vitriny dat mapu (staci format A4) s centralnou castou mesta (ohranicenie Patronka, Novy Most, Trnavske myto, Racianske myto) a po jej okrajoch v slovencine, nemcine, anglictine a este v spanielcine/taliancine/francustine zakladne informacie o tarife - nieco vo vyzname na cestovanie na 30/45 minut (prac.den/weekend) si zakupte cest.listok za 14 skk. Informacie o dalsich listkoch by boli opat styrmi recami vysvetlene na nalepke formatu A5-A4 na kazdom automate...
2. Nazvy konecnych na BUSE podla mestkych casti !!! Predsa clovek nie z BA nemoze vediet kde je ta ktora ulica !!!
V kazdom pripade si myslim ze na BUSE displayoch by sa nemal objavovat ziaden text typu 'smer','cez' a tak, lebo to malokto rozumie a vypisovat to na displayi dvoj-,troj-,stvor- jazycne je imho mrhanie casom. Vsetko vyriesi pekny piktogram.
Jaj... zabudol som, 'to sa neda', 'to by stalo vela penazi', 'to sa tu nikdy nerobilo'
A nech mi nikto netvrdi ze nasa MHD ma byt len pre Bratislavcanov, potom nepotrebujeme takmer ziadne BUSE ani nic podobne, budu len cisla busov a jednoducho kazdy bratislavcan dostane raz za cas domov oxeroxovany papier formatu A5 s popisom co kam jazdi. Je to extrem, ale treba mysliet na to ze MHD ma sluzit aj ludom kt. pridu z inych krajov do nasho mesta ze pracou, skolou, zabavou,...