J.
dik za reply, 1.casti som ale nerozumel:
---
No ide o polovicu vozov ale pri niektorých ako 93 či 94 sa vylepujú na prázdniny nové CP. Avšak stale sa ušetrilo papiera pre CP pre 1/2 spojov a to je nielen ekonomické ale aj ekologické. Okrem papiera sa neminia aj pracovná sila a lepidlo.
---
93,94 - vylepuju sa nove CP na prazdniny, naco? , vsak na grafikone je extra miesto pre prazdninove casy. Ci je to inak cez zimne a inak cez letne prazdniny?
"uesetreny papier, pracovna sila a lepidlo"...znie to tak, ako keby som pozadoval vylepit nanovo vsetky grafikony... to je NEPOCHOPENIE. Ja som sa skor pytal, preco sa vobec menia casy spojov (tak masivne)?
ide o optimalizaciu, o reakciu na poziadavky cestujucich, alebo o usporne opatrenia?
aku maju cestujuci|obyvatelia mesta moznost kontrolovat a ovplyvnovat urcovanie grafikonov MHD prevadzkovanej verejnou firmou DPB a.s. ?
/Greatrix
dik za reply, 1.casti som ale nerozumel:
---
No ide o polovicu vozov ale pri niektorých ako 93 či 94 sa vylepujú na prázdniny nové CP. Avšak stale sa ušetrilo papiera pre CP pre 1/2 spojov a to je nielen ekonomické ale aj ekologické. Okrem papiera sa neminia aj pracovná sila a lepidlo.
---
93,94 - vylepuju sa nove CP na prazdniny, naco? , vsak na grafikone je extra miesto pre prazdninove casy. Ci je to inak cez zimne a inak cez letne prazdniny?
"uesetreny papier, pracovna sila a lepidlo"...znie to tak, ako keby som pozadoval vylepit nanovo vsetky grafikony... to je NEPOCHOPENIE. Ja som sa skor pytal, preco sa vobec menia casy spojov (tak masivne)?
ide o optimalizaciu, o reakciu na poziadavky cestujucich, alebo o usporne opatrenia?
aku maju cestujuci|obyvatelia mesta moznost kontrolovat a ovplyvnovat urcovanie grafikonov MHD prevadzkovanej verejnou firmou DPB a.s. ?
/Greatrix
Greatrix
kto mi, prosim vas, vysvetli, naco su na grafikonoch MHD casy pre skolske prazdniny, ked aj tak vacsine busov sa PRED a PO letnych prazdninach zmenia grafikony komplet.
(napr.: 2. septembra 2003 vstupujú do platnosti nové cestovné poriadky liniek 7, 20, 21, 22, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 34, 39, 50, 52, 53, 54, 56, 57, 59, 61, 68, 70, 71, 74, 78, 84, 85, 90, 91, 92, 93, 94, 97, 180, 191, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 212, 502, 512, 513 a 516.)
vsak to je 1/2 spojov.
toto niekoho "hobby" menit komplet vsetky casy trva vlastne od rozsirenia grafikonov o casy pocas skolskych prazdnin.
su to pokusy o optimalizaciu?
preco sa ale potom uz niekolko rokov (5+) ludia tlacia na Safarikovom nam. do busov 88 a 95, studenti do 84, 31, 39, obyvatelia Dlhych Dielov do svojich lokalok 32,33 atd?
chodi niekto z optimalizatorov vobec MHD, ci vie aka je realita?
/Greatrix