tulenique: Pre väčšinu starších ľudí, mylím teda generácia našich rodičov a starší si skôr vedia spomenúť kde je Gaštanový hájik ako ŽST Vinohrady. Aspoň v mojej rodine a u mojich známich to tak je. Ale mená zatávok by sa nemali stále meniť. Možno to súvisí s predajňou DPB Gaštanový hájik.
O tom nápade mapy mesta na JCDecaux som tu už raz písal, avšak tvoj nápad by som priviedol trochu k dokonalosti aspoň podľa mňa. Na každej zastávke by mala byť mapa vo formáte A4 - A5 a to najbližšieho okolia v mierke 1:10 000 až 1:12 500. A prečo, no asi by mi bolo nanič keby som vystúpil pri tescu Hypermarket a bola by tam mapa centra.
Samozrejme s tým súvisí:
1) Na CP znovu schému linkového vedenia.
2) Lepšia vypovedacia hodnota BUSE a máš svätú pravdu, žiadne " cez" a "budúca zastávka" ale len a len piktogramy. Preto máme na cestách značky a nie text s nápisom "daj prednosť v jazde"
3) Minimálne na zastávkach kde sú dve a viac prístreškou JCDecaux info vo viacerých jazykoch a samozrejme na dôležitých prestupných bodoch a miestach s vysokou frekvenciou turistov.
4) Na viactarifných automatoch sú typy lístok popísané viacjazyčne aj to ako fungujú, ale popis na boku aj s nákresom by sa hodil. (Nákres pochopí aj Mongol) Mohlo by to byť lepené takou formou ako reklamy na oknách buse. Teraz tušín na SONY. Ak by to ľudia strhávali, tak dať pod sklo, či plexisklo.
5) Samozrejme napísane na BUSE aj názov mestskej časti aj keď podľa mňa je to krajšie len s názvom konečnej avak to nehrá rolu.
6) Zvýšiť počet JCDecaux prístreškou a to aj možným predajom prístreškou na elinových zastávkach v KV či rači.
7) Na dôležitých bodoch s pohľadu koncentrácie pohybu turistov mapy celého mesta s nakresleným linkovým vedením.
A keď raz bude veľa peňazí tak dotykový monitor s nejakou databázou resp. niečo podobné iMHD kde človek nájde všetko čo potrebuje (okrem fotiek etc.) vo viacerých jazykoch. A to na železničných a autobusových staniciach, os. prístave a na letisku. Porpípade aj na iných miestach napr. pri BISke, na hrade, pri nástupišti na Propeler etc.
Keď sme pritom letisku. To Bratislavské zvýšilo počet prepravených pasažierov za prvých sedem mesiacov oproti rovnakému obdobiu minulého roku o 38% Čo ma však prekvapilo najviac je, že vzletové dráhy dovolujú prepaviť 15 mil. cestujúcich a po dobudovaní plánovanej tretej až 40 - 60 mil cestujúcich ročne.
O letisko má okrem Šwechatu záujem ďalších päť záujemcov a okrem iného aj Austrian airlines, ktré deklarovalo, že po kúpe presunie väčšinu svojich letov z Viedne a to hlavne kvôli zníženiu nákladov, pretože letisko Viedeň má jeden z najvýšších letiskových a pristávacích a odletových poplatkov. Avšak to by znamenalo aj nové hangáre a tak jestli se nemýlim.
O tom nápade mapy mesta na JCDecaux som tu už raz písal, avšak tvoj nápad by som priviedol trochu k dokonalosti aspoň podľa mňa. Na každej zastávke by mala byť mapa vo formáte A4 - A5 a to najbližšieho okolia v mierke 1:10 000 až 1:12 500. A prečo, no asi by mi bolo nanič keby som vystúpil pri tescu Hypermarket a bola by tam mapa centra.
Samozrejme s tým súvisí:
1) Na CP znovu schému linkového vedenia.
2) Lepšia vypovedacia hodnota BUSE a máš svätú pravdu, žiadne " cez" a "budúca zastávka" ale len a len piktogramy. Preto máme na cestách značky a nie text s nápisom "daj prednosť v jazde"
3) Minimálne na zastávkach kde sú dve a viac prístreškou JCDecaux info vo viacerých jazykoch a samozrejme na dôležitých prestupných bodoch a miestach s vysokou frekvenciou turistov.
4) Na viactarifných automatoch sú typy lístok popísané viacjazyčne aj to ako fungujú, ale popis na boku aj s nákresom by sa hodil. (Nákres pochopí aj Mongol) Mohlo by to byť lepené takou formou ako reklamy na oknách buse. Teraz tušín na SONY. Ak by to ľudia strhávali, tak dať pod sklo, či plexisklo.
5) Samozrejme napísane na BUSE aj názov mestskej časti aj keď podľa mňa je to krajšie len s názvom konečnej avak to nehrá rolu.
6) Zvýšiť počet JCDecaux prístreškou a to aj možným predajom prístreškou na elinových zastávkach v KV či rači.
7) Na dôležitých bodoch s pohľadu koncentrácie pohybu turistov mapy celého mesta s nakresleným linkovým vedením.
A keď raz bude veľa peňazí tak dotykový monitor s nejakou databázou resp. niečo podobné iMHD kde človek nájde všetko čo potrebuje (okrem fotiek etc.) vo viacerých jazykoch. A to na železničných a autobusových staniciach, os. prístave a na letisku. Porpípade aj na iných miestach napr. pri BISke, na hrade, pri nástupišti na Propeler etc.
Keď sme pritom letisku. To Bratislavské zvýšilo počet prepravených pasažierov za prvých sedem mesiacov oproti rovnakému obdobiu minulého roku o 38% Čo ma však prekvapilo najviac je, že vzletové dráhy dovolujú prepaviť 15 mil. cestujúcich a po dobudovaní plánovanej tretej až 40 - 60 mil cestujúcich ročne.
O letisko má okrem Šwechatu záujem ďalších päť záujemcov a okrem iného aj Austrian airlines, ktré deklarovalo, že po kúpe presunie väčšinu svojich letov z Viedne a to hlavne kvôli zníženiu nákladov, pretože letisko Viedeň má jeden z najvýšších letiskových a pristávacích a odletových poplatkov. Avšak to by znamenalo aj nové hangáre a tak jestli se nemýlim.
J
O tom nápade mapy mesta na JCDecaux som tu už raz písal, avšak tvoj nápad by som priviedol trochu k dokonalosti aspoň podľa mňa. Na každej zastávke by mala byť mapa vo formáte A4 - A5 a to najbližšieho okolia v mierke 1:10 000 až 1:12 500. A prečo, no asi by mi bolo nanič keby som vystúpil pri tescu Hypermarket a bola by tam mapa centra.
Samozrejme s tým súvisí:
1) Na CP znovu schému linkového vedenia.
2) Lepšia vypovedacia hodnota BUSE a máš svätú pravdu, žiadne " cez" a "budúca zastávka" ale len a len piktogramy. Preto máme na cestách značky a nie text s nápisom "daj prednosť v jazde"
3) Minimálne na zastávkach kde sú dve a viac prístreškou JCDecaux info vo viacerých jazykoch a samozrejme na dôležitých prestupných bodoch a miestach s vysokou frekvenciou turistov.
4) Na viactarifných automatoch sú typy lístok popísané viacjazyčne aj to ako fungujú, ale popis na boku aj s nákresom by sa hodil. (Nákres pochopí aj Mongol) Mohlo by to byť lepené takou formou ako reklamy na oknách buse. Teraz tušín na SONY. Ak by to ľudia strhávali, tak dať pod sklo, či plexisklo.
5) Samozrejme napísane na BUSE aj názov mestskej časti aj keď podľa mňa je to krajšie len s názvom konečnej avak to nehrá rolu.
6) Zvýšiť počet JCDecaux prístreškou a to aj možným predajom prístreškou na elinových zastávkach v KV či rači.
7) Na dôležitých bodoch s pohľadu koncentrácie pohybu turistov mapy celého mesta s nakresleným linkovým vedením.
A keď raz bude veľa peňazí tak dotykový monitor s nejakou databázou resp. niečo podobné iMHD kde človek nájde všetko čo potrebuje (okrem fotiek etc.) vo viacerých jazykoch. A to na železničných a autobusových staniciach, os. prístave a na letisku. Porpípade aj na iných miestach napr. pri BISke, na hrade, pri nástupišti na Propeler etc.
Keď sme pritom letisku. To Bratislavské zvýšilo počet prepravených pasažierov za prvých sedem mesiacov oproti rovnakému obdobiu minulého roku o 38% Čo ma však prekvapilo najviac je, že vzletové dráhy dovolujú prepaviť 15 mil. cestujúcich a po dobudovaní plánovanej tretej až 40 - 60 mil cestujúcich ročne.
O letisko má okrem Šwechatu záujem ďalších päť záujemcov a okrem iného aj Austrian airlines, ktré deklarovalo, že po kúpe presunie väčšinu svojich letov z Viedne a to hlavne kvôli zníženiu nákladov, pretože letisko Viedeň má jeden z najvýšších letiskových a pristávacích a odletových poplatkov. Avšak to by znamenalo aj nové hangáre a tak jestli se nemýlim.