Investicne aktivity ZSR povacsinou nekoreluju s dopravnymi potrebami... Je X prikladov kde sa honosne rekonstruovali stanice a rozne budovy, ktore su nakoniec aj tak nevyuzivane...
... vid konkretny priklad stanice Tvrdosovce na trati 130.http://www.railtrains.sk/modules/AMS/article.php?storyid=1118 V buducnosti sa uvazuje v tejto stanici o zastavke bez akejkolvek kolajovej spojky a preto tam teraz postavili "perspektivne" fungl novu stanicnu budovu...)
...dalsi priklad je tu nedaleko. Prelozka trate medzi Dev. Jazerom a Zohorom, jedna sa asi o 1500 m usek, tiez obrovske plytvanie bez vacsieho efektu... Vyluka mala byt skoncena do konca oktobra, teraz bola predlzena "na neurcito" - http://www.slovakrail.sk/sk/aktuality/pokracovanie-vyluky-na-trati-devinska-nova-ves-zohor.html
Piesocne podlozie sposobilo uz treti krat padnutie noveho oporneho muru, co samozrejme neumerne predrazuje a spomaluje celu stavbu- alebo zeby o to ide?
V tejto slovenskej dzamahirii nejde o spolocnost a jeho potreby, ale o potreby skupiniek, skupin, stran a goril... Preto sme tam, kde sme... Howgh...
Ved potrebovat ho (vacsinou) nepotrebujem ani ja. Lenze jedna vec je vec potrebovat (byt odkazany) a druha je ked vec sice nepotrebujes, ale vyrazne ti zjednodusuje a spohodlnuje zivot.
"Dalej pochybujem ,že by sa rekonštruovalo Predmestie pokial by tam neplánovali v budúcnosti viac vlakov."
Už len v nastávajúcom grafikone ich tam bude len polovica z toho, čo dnes. Predmestie bude mať nejaký význam len vtedy, ak sa niečo spraví s Filiálkou.
Do centra hej. Ale inde je to veeeelmi otazne. Osobne ak nejdem do historickeho centra tak vzdy volim auto ak sa da. A kedze casto sa neda (nemam vlastne) tak viem porovnat a vychadza to vyrazne lepsie nez MHD.
Ja som poukazuoval na vyhodené peniaze za komplet rekonštrukciu zastávok . Dalej pochybujem ,že by sa rekonštruovalo Predmestie pokial by tam neplánovali v budúcnosti viac vlakov.Z bočného východu Vinohradov to máš na rovnako do 50 metrov aj teraz na zastávky. Rekonštrukcia sa týka iba stanice a nástupíšť. Tebou spomínané riešenie by bolo určite fajn no to by znamenalo komplet prerábku mostov a nové riešenie napojenia vozovne Krasňany. V projekte je spomenutie iba presunutie zastávky. Ak sa tam má presunúť tak ok ale pri zachovaní pôvodnej polohy a zrušení zast.vozovňa Krasňany.
Tento uzol treba brať komplexne pre obidve stanice+Slovak lines .
Odjakziva je doplnkova. Abus linky v BA sa delia na nosne a doplnkove. Nosne mas 21,68,93,94,95,98 atd. t.j. s intervalom v špičke pod cca 8 minút.
"A potom som od malička Bratislavčan,a žiadnu výhodu som tu nemal."
BMK karta ti niečo vraví ? nevravim ze na tom usetris miliony,ale cent k centu a rocne mas cca 26 EUR ( 800 SK ) ušetrenych.
Akože odkedy je linka 96 doplnková??Hádam základná...??A potom,kolko náju v tonto mete cestovať do práce a z práce domov ??No a pokial som mal inu prácu,musel som mať auto,pretože tak skoro ráno,by som musel cestovať o hodne skor,a to netvrdím,že ludia dnes robia 10-12hodím denne ..takže nemaju čas vyčkávať niekde po zastávkach mhd..A potom som od malička Bratislavčan,a žiadnu výhodu som tu nemal ... No a napíš,čo sa v tomto meste urobilo za pár rokov ))?? Mne sa zdá,že vobec nič!!! BUS pruhy na gagarinke su kde??Prepáč,ale okrem stacionárnej dopravy tu nie je vobec nič ...A dakujem za 20min.čakanie na zastávkach !!šiel som aj na prestup....Skus a potom píš o tom!!
Nerozumiem kritike tohto projektu. Koľko ľudí cestuje zo stanice Predmestie a koľko z Vinohradov, komu sa viac zjednoduší situácia? Samozrejme cestujúcim na Vinohradoch, keďže touto integráciou MHD a vlakov sa docieli to, že priamo z nástupišťa električky sa vyvezieš výťahom alebo eskalátorom na vlakové nástupište, kde zastavujú rýchliky, i prímestské vlaky do rôznych smerov.
Argumentovať mostami nie je na mieste, pretože v závislosti od projektu je možné aj zmenené smerovanie električkovej trate, niečo na spôsob terminálu Erzherzog-Karl-Straße vo Viedni. A plakať nad 100 metrami creteprintu je fakt absurdné.
Záleží od toho charakteru cesty. Ak máš garážové státie v mieste bydliska aj pracoviska, tak potom to má MHD veľmi ťažké. Každopádne, ja MHD využívam hojne pri cestovaní do centra, tam je skutočne pokrytie dobré a ďaleko to prevyšuje hľadanie a platenie parkovacieho miesta.
Úplne najlepší zážitok pre mňa tento rok bola návšteva Budapešti, kde by VLKova veta platila. Precestoval som celé mesto MHD a to som robil minimálne pešie prestupy a na zastávke nečakal dlhšie ako 5 minút. Vozidlá boli čisté, neposprejované a bez reklám mohla by to byť inšpirácia pre nás.
Pozrel som si zmluvu o nakupe trolejsorov, cena udrzby sa pohybovala priemerne okolo 8000€ na rok na vozidlo (teda nie 1 cent?). Kedze neviem kolko priemerne stoji udrzba vozidla:
Je tato cena realna? Lebo sa spekulovalo ze sa udrzba zneuzije na ziskanie bodov...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andreas.Papak