Reply on: david1 #195340:
Investicne aktivity ZSR povacsinou nekoreluju s dopravnymi potrebami... Je X prikladov kde sa honosne rekonstruovali stanice a rozne budovy, ktore su nakoniec aj tak nevyuzivane... ... vid konkretny priklad stanice Tvrdosovce na trati 130.http://www.railtrains.sk/modules/AMS/article.php?storyid=1118 V buducnosti sa uvazuje v tejto stanici o zastavke bez akejkolvek kolajovej spojky a preto tam teraz postavili "perspektivne" fungl novu stanicnu budovu...)
...dalsi priklad je tu nedaleko. Prelozka trate medzi Dev. Jazerom a Zohorom, jedna sa asi o 1500 m usek, tiez obrovske plytvanie bez vacsieho efektu... Vyluka mala byt skoncena do konca oktobra, teraz bola predlzena "na neurcito" - http://www.slovakrail.sk/sk/aktuality/pokracovanie-vyluky-na-trati-devinska-nova-ves-zohor.html
Piesocne podlozie sposobilo uz treti krat padnutie noveho oporneho muru, co samozrejme neumerne predrazuje a spomaluje celu stavbu- alebo zeby o to ide?
V tejto slovenskej dzamahirii nejde o spolocnost a jeho potreby, ale o potreby skupiniek, skupin, stran a goril... Preto sme tam, kde sme... Howgh...
Error 0x007
Neviem to posudit z pohladu vodica, lebo som bus nikdy nesoferoval. Vodicovi nechcem nadavat, snazil som sa iba opisat situaciu...
Vodic aj urcite nebol zlomyselny, aj ked uz aj takeho som stretol ktory my otvoril dvere (stlacil som aj dopyt) a pred tym nez som sa pohol ich uz zase zatvoril, a urcite ma videl ked ze bus bol takmer prazdny...
Neviem ci by bolo mozne nainstalovat do busov zariadenia ktore zabranuju zatvoreniu dveri ked sa v priestore dveri niekto nachadza (vo Wiedni to maju aj v starych E-čkach)... System by mohli namontovat taky ze by sa pri vyradeni busu odmontoval a mohol pouzit v inom vozidle...
VLK: Osobne som nikdy nevidel 3-4rocne dieta jazdit samo v MHD (decko malo takmer biele vlasy, takze to ani nebolo ciganiatko)...