Reply on: david1 #195340:
Investicne aktivity ZSR povacsinou nekoreluju s dopravnymi potrebami... Je X prikladov kde sa honosne rekonstruovali stanice a rozne budovy, ktore su nakoniec aj tak nevyuzivane... ... vid konkretny priklad stanice Tvrdosovce na trati 130.http://www.railtrains.sk/modules/AMS/article.php?storyid=1118 V buducnosti sa uvazuje v tejto stanici o zastavke bez akejkolvek kolajovej spojky a preto tam teraz postavili "perspektivne" fungl novu stanicnu budovu...)
...dalsi priklad je tu nedaleko. Prelozka trate medzi Dev. Jazerom a Zohorom, jedna sa asi o 1500 m usek, tiez obrovske plytvanie bez vacsieho efektu... Vyluka mala byt skoncena do konca oktobra, teraz bola predlzena "na neurcito" - http://www.slovakrail.sk/sk/aktuality/pokracovanie-vyluky-na-trati-devinska-nova-ves-zohor.html
Piesocne podlozie sposobilo uz treti krat padnutie noveho oporneho muru, co samozrejme neumerne predrazuje a spomaluje celu stavbu- alebo zeby o to ide?
V tejto slovenskej dzamahirii nejde o spolocnost a jeho potreby, ale o potreby skupiniek, skupin, stran a goril... Preto sme tam, kde sme... Howgh...
Ike
Úplne najlepší zážitok pre mňa tento rok bola návšteva Budapešti, kde by VLKova veta platila. Precestoval som celé mesto MHD a to som robil minimálne pešie prestupy a na zastávke nečakal dlhšie ako 5 minút. Vozidlá boli čisté, neposprejované a bez reklám mohla by to byť inšpirácia pre nás.