Reply on: david1 #195340:
Investicne aktivity ZSR povacsinou nekoreluju s dopravnymi potrebami... Je X prikladov kde sa honosne rekonstruovali stanice a rozne budovy, ktore su nakoniec aj tak nevyuzivane... ... vid konkretny priklad stanice Tvrdosovce na trati 130.http://www.railtrains.sk/modules/AMS/article.php?storyid=1118 V buducnosti sa uvazuje v tejto stanici o zastavke bez akejkolvek kolajovej spojky a preto tam teraz postavili "perspektivne" fungl novu stanicnu budovu...)
...dalsi priklad je tu nedaleko. Prelozka trate medzi Dev. Jazerom a Zohorom, jedna sa asi o 1500 m usek, tiez obrovske plytvanie bez vacsieho efektu... Vyluka mala byt skoncena do konca oktobra, teraz bola predlzena "na neurcito" - http://www.slovakrail.sk/sk/aktuality/pokracovanie-vyluky-na-trati-devinska-nova-ves-zohor.html
Piesocne podlozie sposobilo uz treti krat padnutie noveho oporneho muru, co samozrejme neumerne predrazuje a spomaluje celu stavbu- alebo zeby o to ide?
V tejto slovenskej dzamahirii nejde o spolocnost a jeho potreby, ale o potreby skupiniek, skupin, stran a goril... Preto sme tam, kde sme... Howgh...
david1
Pri tej nedávnej rekonštrukcii,ktorú spomínaš vynechali nástupištia ,ktoré majú aj cez 40 rokov. Jedine vybudovali na ne výťahy,ktoré však nikdy nefungovali.
Error 0x007
Severnejšie stanicu to moc nemáš ako presunúť. Hned /cca.100m/ za priecestím z Nobelovou ul . sú odbočky na trate 120 a 130.No a hlavne teraz už stojí skoro novozrekonštruovaná budova stanice Predmestie a na rade sú nástupištia a nadchod ,ktorý je v katastrofálnom stave. Od nového GVD tam bude chodiť minimum vlakov. Smer trat 130 iba 1 skoro ráno. Čo mne osobne neprekáža pokial nepríde k nahusteniu spojov v špičke na 30 min.