Reply on: Ike #194518:
• za zapchu na mostoch moze ani nie tak centrum ako nevhodna organizacia dopravy a v niektorych pripadoch v kombinacii s nedostatocnou kapacitnostou ciest. nie je to problem centra ako takeho. Je to rovnake na Racianskej, v Ruzinove aj vo Vrakuni, ci Biskupiciach. • vlastne, teraz to hovoris aj ty, len s tym rozdielom ze nie preto, ze by MC boli cielom (startom) ale pre nevhodnu organizaciu dopravy.
• po zruseni bus pruhu sa jednak auta rozptylia do dovjpruhu, cize sa odstrani lievik, ktory je pricinou zapch na tejto trase a zvysi sa plynulost celeho tahu Staromestka - Stefanikova - Prazska/Sancova. Rozptyl je na kazdej krizovatke, teda tie vyznamnejsie: Suche myto, krizovatka na Palisády, a následne SAV.
• transport z D1 a z D2 ako ani z R7 neodstrániš, len ho nevedieš krížom cez mesto ale odvedieš po jeho obvode.
samozrejme, že vypichávam fakty, ktorí mi vyhovujú. nie som si však vedomý, že by som ignoroval fakty, ktoré by mi už tak nevyhovovali. možno niektoré ukážeš.
Marcelllooo
EU bola ochotna zaplatit za projekt, ktory by de facto zaplatil polovicku mestskeho metra. Sami sme si ho vysachovali.
Mesto a primatori su tradicne slabi pri vyjednavani so statom, potom sa niet co cudovat.
prave preto ze sme v Koruptistane, tak je snaha o chaoticke riesenia a nesysteaticke rozhodovanie. ja osobne odmietam byt obetou takychto snah.