Reply on: jokl #194522:
kruhový objazd pôvodne projektovalo METRO Bratislava. Svetelná križovatka bola nakoniec realizovana, lebo je lacnejsia a jednoduchsia na vybudovanie. To je vsetko.Kruhový objazd podobných charakteristík majú v Nitre (križovatka Štúrova - Bratislavská).
Vlastne na Nitre je možné demonštrovať priaznivý vplyv obchvatu na dopravu v meste, ktorej sa výrazne uľavilo. problémy sa nevyriešili, ale výrazne sa uľavilo.
Ike
"len ja sam som za tych cca 12 rokov vyradil 3 nove tabulky." - vyradil? Ja som za 10 rokov predával 2 autá a obe išli do BA, takže EČV sa nemenilo.
"ohanas sa statistikou bez toho, aby si korektne pouzival jej nastroje." - Základná vlastnosť štatistiky je to, že sa dá krásne zneužiť pred ľuďmi, ktorý nepoznajú jej metódy. Presne o to si sa pokúšal. Operoval si s rastom počtu áut za územie Slovenska a snažil si sa to aplikovať na Bratislavu len preto, aby si normalizoval výsledky a mohol obhájiť svoju blbosť. Nabudúce skús Európu, prípadne celú Zem - možno sa Ti na základe toho podarí dokázať, že počet aút v Bratislave rastie.
Zvyšujúca sa presnosť výskumu so zmenšovaním sledovaného územia je základná vlastnosť štatistiky, tak nechápem, prečo tu operuješ s rastom počtu áut na Slovensku.