Reply on: jokl #194522:
kruhový objazd pôvodne projektovalo METRO Bratislava. Svetelná križovatka bola nakoniec realizovana, lebo je lacnejsia a jednoduchsia na vybudovanie. To je vsetko.Kruhový objazd podobných charakteristík majú v Nitre (križovatka Štúrova - Bratislavská).
Vlastne na Nitre je možné demonštrovať priaznivý vplyv obchvatu na dopravu v meste, ktorej sa výrazne uľavilo. problémy sa nevyriešili, ale výrazne sa uľavilo.
Marcelllooo
• vlastne, teraz to hovoris aj ty, len s tym rozdielom ze nie preto, ze by MC boli cielom (startom) ale pre nevhodnu organizaciu dopravy.
• po zruseni bus pruhu sa jednak auta rozptylia do dovjpruhu, cize sa odstrani lievik, ktory je pricinou zapch na tejto trase a zvysi sa plynulost celeho tahu Staromestka - Stefanikova - Prazska/Sancova. Rozptyl je na kazdej krizovatke, teda tie vyznamnejsie: Suche myto, krizovatka na Palisády, a následne SAV.
• transport z D1 a z D2 ako ani z R7 neodstrániš, len ho nevedieš krížom cez mesto ale odvedieš po jeho obvode.
samozrejme, že vypichávam fakty, ktorí mi vyhovujú. nie som si však vedomý, že by som ignoroval fakty, ktoré by mi už tak nevyhovovali. možno niektoré ukážeš.