presne tak. ten obluk je slabym miestom tej trate, co sa aj ukazalo.
o prirastku obyvatelstva sa mozes informovat na miestnej matrike, o pocte aut na obvodnom urade cestnej dopravy, po novom to bude okresny urad, oddelenie dopravy, ci jak to reorganizovali.
ohanas sa statistikou bez toho, aby si korektne pouzival jej nastroje.
v sucasnosti mosty kolabuju koli doprave na lavej strane, nie z dovodov na Petrzalskej, takze toto nie je argument proti vedenie dopravy z Juzneho mesta na Dolnozemsku a Panonsku.
kazdopadne D4 je akutne potrebna a hovori to uz aj ministerstvo dopravy. mali by odlahit mestsku dopravu odhadom az o tretinu.
ak neprispeje na vyznamnejsie na dopravu, tak bude mat smolu a nevyda sa mu uzemko ani stavebko z dovodu nedostatocnej dopravnej infrastruktury.
ak zazneje otazka, kto si to dovoli investorom povedat, tak odpoviem, ze v Bratislave uz mame prvy taky pripad - UAŠ Matadorka. vdaka nej sa mimochodom Schlosserovi vytvorili podmienky aby sa stal HDI a vobec sa zacalo hovorit o HDI ako o dobornom garantovi dopravneho posudzovania. A Durkovsky bol ten primator, ktory zastavil na vyse dva mesiace obstaravanie noveho uzemneho planu, pokial sa investor v Matadorke neumravnil.
suhlasim, ze ucast statu a/alebo EU je potrebna. EU chcela a mala projekt pripraveny (TEN-T17) ale my sami sme si ho postupne zrusili. Stat sa sprava k svojmu hlavnemu mestu macossky, co len odzrkadluje celospolocensku patologickost v tomto smere.
Ak tu niekto úmyselne zavádza, ste to vy.
Schôdze vlastníkov, ktorá vás splnomocnila na podanie súdnej žaloby, sa podľa zápisnice zúčastnilo 5 vlastníkov zo 107, traja hlasovali za, dvaja sa zdržali. 3/107 = 0,028 a nejaké drobné. O tomto konkrétnom prípade hovorím, nie o sčítavaní percent za 7 rokov dozadu.
V spoločnej verejnej výzve nie je ani slovo o tom, že spoločne podporujeme súdne procesy proti mestu. Pod nič také sa nikto z Lepšej dopravy nepodpísal. Vo výzve sme požadovali
1. petržalský Central park,
2. bezkolízne cyklotrasy,
3. redukciu cestných komunikácií (t.j. Jantárovú cestu oproti projektu zúžiť a v úseku Romanova - Pajštúnska vypustiť),
4. prestupné body v križovaniach tratí (rezerva pre vybudovanie na Einsteinovej, vybudovanie v Janíkovom dvore),
5. nefinancovať z verejných zdrojov súkromné záujmy (estakáda Artmedia),
6. rešpektovanie EIA.
Na týchto šiestich bodoch sa zhodlo šesť občianskych iniciatív a združení. Na ničom inom.
Neviem, či sa ešte niekedy podpíšeme pod dokument, pod ktorým ste podpísaný vy. A to z viacerých dôvodov: Prvým je úroveň vášho vystupovania na verejnom prerokovaní návrhu zmien ÚP - takéto správanie poškodzuje spoločné záujmy a nemienime s ním byť spájaní. Druhým je vaša snaha (viditeľná z tohto vášho príspevku) interpretovať zhodu v uvedených bodoch spoločného vyhlásenia ako podporu čohokoľvek, čo robíte. No a po tretie, to, že ste si nechali na schôdzi vlastníkov odhlasovať podporu pre súdne žaloby, je síce, pokiaľ ide o uznášaniaschopnosť schôdze, v súlade so zákonom, ale v súlade s morálkou podľa môjho názoru ani náhodou.
Myslis si, ze Autoslava alebo aj cely Koruptistan ma dost peniazi aby si mohol dovolit taky drahy špás ako je tunel pod Dunajom? Este aj vo Wiedni, a rakusko je jedna z najlepsich krajin co sa tyka vystavby tunelov, sa krizovania Dunaja uskutocnuju cez mosty
Tahat tam troleje su vyhodene peniaze, skor by sa mali stavat TT v kopcovitych regionoch, teda v zapadnej casti mesta, napr. TT cez Mlynsku dolinu co by spojila DD zo zvyskom sveta, alebo TT Drotarska, aby vznikla jedna ucelena linka 41 a nie ten nezmysel 64+41, co by aj vyriesilo problem ze treba mat nejaku zbytocnu linku na TT Hrobonova...
S tou TT na linke 68 by si dost oslabil kapacitu, lebo uz teraz tam jazdia medvede v 4-minutovom takte su vzdy riadne naplnene... a ziadneho medveda s tykadlami nemame...
Tipujem, ze aj keby elektricka bola postavena na Vmax > 50-60 km/h a vsetky krizovatky mimourovnovo riesene, aj tak by si to nepovazoval za nosny system lebo by to este stale bola zla, zla elektricka...
v Španielsku premávajú rýchlovlaky s rýchlosťou do 200 kmh. Nedávna nehoda v Santiago de Campostela sa stala v oblúku s maximálkou 80 kmh. Chceš mi teda povedať, že tieto rýchlovlaky v Španielsku sú slabým článkom na úrovni okresnej cesty?
Evidentne máš problém s matematikou. To, že ročne na Slovensku pribudne percento automobilov vypovedá v Bratislave o niečom? Skúmané územie "Slovensko" je príliš veľké na tak podrobné štatistiky ako dopravné systémy potrebujú. Spýtam sa Ťa inak: Ročný populačný prírastok na Slovensku bol v roku 2001 -2 %. Aký prírastok bol v Kecherovciach?
Potom nahraď "populačný" s "počtom vozidiel" a "Kecherovce" s "Bratislavou". A k tomu prirátaj tranzit na ktorý sa relatívne prenáša prírastok vozidiel s krajín, kde majú jeho účastníci vozidlo registrované.
No a ,kde konci Panónska resp.Dolnozemská. Na súčasných mostoch ,kde sú aj dnes každodenné zápchy. Bude sa to ,len zhoršovať. Južné mesto prispeje na infraštruktúru vybudovaním svetelnej križovatky a pod. no viac určite nie. Električka nie je vôbec najpomalší článok v doprave. V centre bude určite rýchlejšie ako súčasné vedené busy cez Apollo alebo SNP.
Na Štúrovej ,nám SNP až po Obchodnú máš povypínané semafory a električky idú prakticky bez zdržania.
Bez prefinancovania podzemnej dráhy štátom resp.EU je to ,len utópia. Bratislava je zadĺžená na min. 50 rokov dopredu.
Na základe čoho mám pri rýchlejšej spotrebe evidenčných čísel uvažovať o úbytku áut? To je nejaká Marcelllooova matematická axioma na základe ktorej si počítaš aj popularitu v bytovom dome a v Petržalke?
Istý si nie som, neexistuje žiadna iná relevantná štatistika ako počet vydaných tabuliek pre daný okres(y). Sú to len moje dohady. Ak by sme mali údaje o počte vozidiel vyradených z evidencie, predpokladám, že by sme mali približný odhad počtu vozidiel v okrese.
To, že sa tabuľky s EČV míňajú rýchlejšie môže znamenať aj to, že sa vozidlá aj viac vyraďujú. Každopádne, pri pohľade na cesty je geometrický rast pravdepodobnejší variant. Okrem toho, trend počtu registrácií vozidiel je tak vysoký, že ak by bol podobný trend vyradení z evidencie potom by sme doslova šrotovali mladé autá. BL je v obehu tri roky, nepredpokladám, že by sa významné množstvo vozidiel so značkou BL vyraďovalo, pokiaľ sa nejedná o individuálne a špecifické dôvody (nehoda na totálku, strata tabuľky a pod.).