Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Max #191021:
Ako bude fungovať nová "207" neviem, keďže bude chodiť až k Vojenskej nemocnici. Pravdepodobne jej posilnia interval na 12min. A potom by bolo potrebné dať taký interval aj linke, ktorá pôjde od Búdkovej, nech už pôjde kamkoľvek a tým by sa vyriešil kapacitný problém. Ja by som si inak vedel predstaviť aj verziu, že by jedna z týchto liniek pokračovala až na Trnávku (napr. po trase Búdková - Cintorínska - AS - Kvačalova - Zimný Štadión - Trnávka) a nahradila by dnešnú L205. S jedným prestupom sa dnes dostaneš skoro odvšadiaľ všade, ale ide o to že do Nemocnice by z jej spádového územia mala byť priama linka. Navyše z navrhovanej novej "204" (Trnávka - Trnavské mýto - Sokolská - Lovinského) by sa kvôli rozdielnym intervalom prestupovalo dosť ťažko. Z Trnávky by som určite nechal spojenie na Kramáre, resp. nemenil by som dnešnú 204.

A keď už musí na tú Hroboňovu niečo premávať, nech tam radšej hodia niečo iné. Napríklad by mohla vzniknúť linka Koliba - Hodžovo nám. - Sokolská - Lovinského. Interval ako pri dnešnej 203
Reply on: Rubber38 #191020:
Ved z Budkovej im tam ide 207 a z NM na kramare myslim pojde nejaka obdoba dnesnej 204/209, pripadne s jednym prestupom sa na kramare dostanu. 203 chodieva po redukciach intervalov dost plna, ako z Koliby, tak od Budkovej.
Reply on: Max #191019:
No, to je možno pravda, ale väčšinou ich vozí len z/do centra, rovno z Koliby na Hrad ide málokto. A čo je podstatnejšie: linka Ružová dolina (Alebo to bol Zimný Štadión? To je jedno) - Šulekova by mala minimálnu vyťaženosť a zišlo by sa ju nejak prerobiť a návrh od AAA je celkom fajn, navyše nezasahuje do ostatných navrhovaných liniek a ani neruší žiadne priame spojenia (okrem spom. spojenia Koliba - Hrad). Práve naopak, ľudia sa dostanú z Búdkovej do starého Ružinova.

Toto však nie je jediný problém navrhovaného linkového vedenia. Napríklad: ľudia z Nového Mesta sa nedostanú priamou linkou na Kramáre, čo je nemocnica obsluhujúca práve túto mestskú časť. A to je hovadina. To nové vedenie by zišlo celé prerobiť.
Reply on: AAA #191016:
Preco?
Linke 203 by som trasu velmi nemenil - je to stara klasika a reprezentativna linka, kt. vozi turistov na oba smery.
Reply on: AAA #191016:
Logiku by to urcite malo...
Inak tak mi napadlo k tej plánovanej zmene LV t-busov:
Nebolo by vhodnejšie namiesto liniek Búdková - Koliba a Šulekova - RD spraviť linky Búdková - RD a Šulekova - Koliba?
Reply on: Peon #191013:
Tak ked si budu kupovat "zo zvyku" tak by nepredkladali PCL, nie? Navyse, vacsina ludia co jazdi pravidelne a ma PCL si dnes kupuje BID priplatok.
Reply on: Peon #191013:
*http://bid.cp.sk som myslel. Prečo zanikol?
Reply on: 810zssk #191010:
IDS BK (BID)

Mám obavu, že budú aj takí ľudia s PCL pre zóny 100+101, ktorí si či už z nevedomosti alebo zo "zotrvačnosti" budú naďalej kupovať lístok - podľa môjho príkladu z Lamača do Malaciek. Tým pádom zaplatia zbytočne naviac. ? V Slovak Lines ak budú platiť svojou dopravnou kartou sa im také "dvojnásobné zaplatenie cestovného" nebude môcť stať.

Tak iné nápady: Na efektívne vyhľadávanie spojenia ZSSK a Slovak Lines by sa zišlo obnovenie http://bid.cp sk (čiže vyhľadávač, ktorý by zobrazoval iba zaintegrované linky vrátane MHD ako je http://jizdnirady.idnes.cz/idsjmk/spojeni ).

A keďže ZSSK má konečne pravidelný interval na osobných vlakoch, bol by problém pre BID, a.s. vytvoriť niečo ako http://imhd.sk/tt/cestovny-poriadok/linka/133/smer/Galanta/zastavka/Trnava/943718708233.html ? Alebo ak by mohli admini imhd také čosi vytvoriť, to by bolo super. ?

Pri Slovak Lines by (vďaka "náhodným" odchodom) bolo taký prehľadný CP v štýle MHD vytvoriť zrejme dosť zložité. Ale pred pár mesiacmi sa nejakému neznámemu šotoušovi niečo podobné podarilo: http://sk.fotoalbum.eu/Peon/a91107/00000040
Reply on: Ike #191011:
No je chyba DP, ze si napriek kameram nebol schopny zabezpecit co pozadoval...
Reply on: TeBeCe #191006:
Je fakt, že pri odstavenom tuneli tam jazdili a stáli pravidelne.
Reply on: Peon #191009:
Neviem si celkom predstavit naco by to bolo dobre....
Reply on: 810zssk #191008:
Ja som sa len obával či to nebude nejaká výnimka - veď na Slovensku je možné takmer všetko...

Čo sa týka kupovania jednoráhového lístku na vlak napr. z Lamača do Malaciek, tak škoda, že si automaticky bude treba kupovať z Devínskeho jazera (pre držiteľov PCL 100+101). Podľa mňa zaujímavé by bolo, keby som pri kúpe pokladníčke predložil môj PCL a automaticky by mi bol vydaný lístok, kde by bol ako začiatok cesty uvedený Lamač, ale cena by bola ako z Devínskeho jazera. Čiže by to bol taký systém ako v Slovak Lines pri nákupe lístka u vodiča. Zlý nápad? ❓
Reply on: Peon #191007:
Samozrejme, to je pointa IDS.
Bude na mimobratislavskom úseku na linke 37 platiť PCL pre zónu 215?
Reply on: diky #191005:
Pokial si dobre pamatam, v stavebnom povoleni mali zakazane pojazdovanie el.trate
Reply on: Ike #191004:
Nezdá, keďže tadiaľ chodím pravidelne, tak tiež ma napadlo, veď ako by to dostavali, keby ten tunel bol v prevádzke. Po celý čas výstavby blokovali koľajnice či už autá, kontajner, domiešavač a podobne ... ako sa dokončilo, tak sa otvoril aj tunel.... no asi len zhoda náhod 😃 ktorá stavebníkovi ušetrila nemalé finančné prostriedky.
Zdá sa mi to, alebo bol tunel mimo prevádzku presne v čase výstavby projektu Rezidencia Hradný vrch?

Rezidencia totiž pri výstavbe vyžadovala pohyb stavebných zariadení, ktorý musel využívať električkovú trať do tunela. No a tunel záhadne zatvorili pred výstavbou a otvorili po výstavbe.
Reply on: Laminatka #190998:
To neznamená, že ďalšie by mali pribúdať.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.