Nulové lístky sa dali tlačiť z toho dôvodu, že pri ceste na ktorú máš PCL len zaznel signál, ale vodičovi sa žiadne info nezobrazilo. A ak si kartu priložil ešte skôr, ako dohlásilo "Priložte kartu.", tak to ani nepíplo.
Praktická skúsenosť je taká, že vodičovi zahlásiš výstupnú zastávku a priložíš kartu na ktorej máš PCL. Ak máš na karte kredit, tak ti za zvyšnú cestu strhne z kreditu, ak kredit nemáš alebo používaš BMK tak ti vodič povie, koľko máš doplatiť. Všetko to budeš mať zhrnuté na lístku.
Dnes ma prekvapilo, že v autobuse Slovak Lines mi bol na cestu v rámci 100+101 vydaný papierový cestovný lístok. Cestovné lístky v nulovej hodnote sa už nemali tlačiť, nie?
Máte niekto praktickú skúsenosť (resp. chcem sa uistiť) pri cestovaní napr. zo Stupavy do Bratislavy pre cestujúceho s PCL pre zóny 100+101, ktorý nemá navýšený kredit (prípadne má BMK)? Teda v Stupave nahlási vodičovi platbu kartou, priloží ju a následne palubný počítač vodičovi zobrazí, že cestujúci musí po Záhorskú Bystricu zaplatiť v hotovosti (samozrejme za tarifu vzťahujúcu sa na platby v hotovosti)?
Poslanci NRSR sa v súčasnosti prepravujú bezplatne u dopravcov, ktorí majú uzatvorenú zmluvu so štátom. To sú Železničná spoločnosť Slovensko a Regiojet.
mozme si ich prenajat hocikade z Europy. Je len na Vas ci chcete nejake peniaze navyse alebo ich radsej posleme za hranice.
Tento tvoj prispevok bol typickym chovanim stredoslovaka v gastronomicky a hotelierskych sluzbach. Preto turisti NADAVAJU a robite hanbu republike!
Podľa Hráškovej Krajský dopravný inšpektorát v Bratislave nie je proti vytváraniu vyhradených pruhov pre MHD, nemôžu však byť na dopravne vyťažených úsekoch.
Pre to isté, prečo nedostáva napríklad v pekárni chleba zadarmo. Zamestanec DPB má nárok na zamestnanecké cestovné len v dopravných prostriedkoch svojho zamestávateľa.