Páni, neviete mi tu niekto hodiť link na to trasovanie trolejbusov po otvorení Patrónky? Či to sa bavíte o tom, čo tu bolo zverejnené cca pred 2 rokmi?
Ako bude fungovať nová "207" neviem, keďže bude chodiť až k Vojenskej nemocnici. Pravdepodobne jej posilnia interval na 12min. A potom by bolo potrebné dať taký interval aj linke, ktorá pôjde od Búdkovej, nech už pôjde kamkoľvek a tým by sa vyriešil kapacitný problém. Ja by som si inak vedel predstaviť aj verziu, že by jedna z týchto liniek pokračovala až na Trnávku (napr. po trase Búdková - Cintorínska - AS - Kvačalova - Zimný Štadión - Trnávka) a nahradila by dnešnú L205. S jedným prestupom sa dnes dostaneš skoro odvšadiaľ všade, ale ide o to že do Nemocnice by z jej spádového územia mala byť priama linka. Navyše z navrhovanej novej "204" (Trnávka - Trnavské mýto - Sokolská - Lovinského) by sa kvôli rozdielnym intervalom prestupovalo dosť ťažko. Z Trnávky by som určite nechal spojenie na Kramáre, resp. nemenil by som dnešnú 204.
A keď už musí na tú Hroboňovu niečo premávať, nech tam radšej hodia niečo iné. Napríklad by mohla vzniknúť linka Koliba - Hodžovo nám. - Sokolská - Lovinského. Interval ako pri dnešnej 203
Ved z Budkovej im tam ide 207 a z NM na kramare myslim pojde nejaka obdoba dnesnej 204/209, pripadne s jednym prestupom sa na kramare dostanu. 203 chodieva po redukciach intervalov dost plna, ako z Koliby, tak od Budkovej.
No, to je možno pravda, ale väčšinou ich vozí len z/do centra, rovno z Koliby na Hrad ide málokto. A čo je podstatnejšie: linka Ružová dolina (Alebo to bol Zimný Štadión? To je jedno) - Šulekova by mala minimálnu vyťaženosť a zišlo by sa ju nejak prerobiť a návrh od AAA je celkom fajn, navyše nezasahuje do ostatných navrhovaných liniek a ani neruší žiadne priame spojenia (okrem spom. spojenia Koliba - Hrad). Práve naopak, ľudia sa dostanú z Búdkovej do starého Ružinova.
Toto však nie je jediný problém navrhovaného linkového vedenia. Napríklad: ľudia z Nového Mesta sa nedostanú priamou linkou na Kramáre, čo je nemocnica obsluhujúca práve túto mestskú časť. A to je hovadina. To nové vedenie by zišlo celé prerobiť.
Inak tak mi napadlo k tej plánovanej zmene LV t-busov:
Nebolo by vhodnejšie namiesto liniek Búdková - Koliba a Šulekova - RD spraviť linky Búdková - RD a Šulekova - Koliba?
Mám obavu, že budú aj takí ľudia s PCL pre zóny 100+101, ktorí si či už z nevedomosti alebo zo "zotrvačnosti" budú naďalej kupovať lístok - podľa môjho príkladu z Lamača do Malaciek. Tým pádom zaplatia zbytočne naviac. ? V Slovak Lines ak budú platiť svojou dopravnou kartou sa im také "dvojnásobné zaplatenie cestovného" nebude môcť stať.
Tak iné nápady: Na efektívne vyhľadávanie spojenia ZSSK a Slovak Lines by sa zišlo obnovenie http://bid.cp sk (čiže vyhľadávač, ktorý by zobrazoval iba zaintegrované linky vrátane MHD ako je http://jizdnirady.idnes.cz/idsjmk/spojeni ).
Pri Slovak Lines by (vďaka "náhodným" odchodom) bolo taký prehľadný CP v štýle MHD vytvoriť zrejme dosť zložité. Ale pred pár mesiacmi sa nejakému neznámemu šotoušovi niečo podobné podarilo: http://sk.fotoalbum.eu/Peon/a91107/00000040
Ja som sa len obával či to nebude nejaká výnimka - veď na Slovensku je možné takmer všetko...
Čo sa týka kupovania jednoráhového lístku na vlak napr. z Lamača do Malaciek, tak škoda, že si automaticky bude treba kupovať z Devínskeho jazera (pre držiteľov PCL 100+101). Podľa mňa zaujímavé by bolo, keby som pri kúpe pokladníčke predložil môj PCL a automaticky by mi bol vydaný lístok, kde by bol ako začiatok cesty uvedený Lamač, ale cena by bola ako z Devínskeho jazera. Čiže by to bol taký systém ako v Slovak Lines pri nákupe lístka u vodiča. Zlý nápad?
TeBeCe