Reply on: Kami #19109:
Možno som šialenec, ale ja si viem predstaviť električku z Dúbravky cez Patrónku do centra. Myslím, že všetky kapacitné vzťahy by mali riešiť električky, ktoré by boli oproti tým dnešným viac separované od ostatnej premávky, mali menej zastávok. Autobus by mal ľudí dopraviť len na najbližšiu zastávku električky. A ak by ten autobus bol vlastne trolejbus, bolo by to squelé.
Igorko
O Sanosoch nerozhodovali žiadni zvrhlíci, bola to v tom čase jediná použiteľná karoséria. Ikarus chcel za karosériu na Ik280 toľko, koľko stál kompletný SANOS, nič iné kĺbové nebolo u boľševika k dispozícii. Mohli sme byť radi, že sa podarilo kúpiť juhoslovanský polokapitalistický SANOS a že sem nedostali kĺbové odporové ZiU-čka.
A v tej dobe teda 15Tr rozhodne na svete nebola.
Ako to myslíš s tým kapacitnejším interiérom? Tomu nerozumiem. Ako chceš spraviť v 15Tr kapacitnejší interiér?