Reply on: J #19078:
Myslím, že niečo ako TESCO je zdrojom a cieľom ciest najmä v mimošpičkovej dobe. Ak sa to potvrdí, L4 bude pekne vyťažená v špičke i v sedle. Alebo myslíš, že 8 min. v špičke a 10 min. v sedle nestačí? Ja teda nie som každodenný používateľ MHD na Vajnorskej, ale plnú električku na tejto ulici sa mi ešte nepodarilo zazrieť. Myslím teda, že TESCO len zefektívni túto linku. A ak by predsa boli kapacitné problémy, v zálohe máme L6, ktorú podľa potreby môžeme predĺžiť na piesky. Ak bude treba.Ak píšeš, že tie kĺbaté budú z väčšiny 15m, vysvetli mi, prosím, zmysel poznámky v zátvorke v znení "chvalabohu". Celkom nerozumiem.
Pravdupovediac, po príchode Solarisu do Prešove prvé dojmy vodičov rozhodne nemožno opísať ako najlepšie.
Re #19104 mickey: Jediné, čo ma napadá je, že mysleli na trolejbusy na Trnávku a odtiaľ predĺžiť k TESCU L63 a L67. A to hádam nie...
Re #19105 ufo: Čo ja viem, tak dôvodom pre rozdelenie L12 na L12 a L14 bolo získané spojenie Šafárikovho nám. s Karlovou Vsou a Dúbravkou, ktoré sa počas výluky v roku 1998 ukázalo ako cestujúcimi veľmi žiadané a využívané.
Igorko
Tú "spoustu lidí" čo prestupujú, by si mi mohol niekedy ukázať. Rozdiel jazdnej doby je totiž 4 minúty v špičke a 6 minút v sedle. Presun z električky na autobus je zrejme v nulovom čase a autobus ide okamžite, že?
Budeme súťažiť, dobre? Budeme spolu jazdiť z Hradčanskej do DŠ, ja ostanem v el. a Ty prestúpiš na autobus. Uvidíme, kto tam bude koľkokmrát skôr.
No ale v privnípe jedno riešenie by som vedel: Počet zastávok el. na Evropskej zmenšiť na 4, zastávky autobusov zvýšiť na 10.
I.