Reply on: m@rtin #19108:
No výborne, ak obsluhujú autobusy oblasť za Evropskou, tak ich budeme ťahať až zo Šárky:-). Vieš, ak chceš niečo seriózne navrhovať, tak sa musíš trošku oprostiť od toho, že tam bývaš práva Ty:-). Ja si pamätám Tvoje zúfalé výkriky proti električke do starej Ruzyne, pretože TEBE by sa zhoršila dopravná obslužnosť.Nejako si pozabudol na súťaž, ktorú som Ti navrhoval.
Tak a teraz záver: Nič z toho, čo som navrhoval, som nemyslel vážne. Len som sa tešil na Tvoju veľmi presne vopred vypočítanú reakciu:-))).
Myslím, že môžeme prestať spolu diskutovať, lebo ja som alergický na vyjadrenia typu "to ty s tramvajema nikdy nedosáhneš". Po prvé, preto, že ja to skutočne nedosiahnem, pretože ja to nerobím (rovnako ako Ty nenakupuješ pre Prahu autobusy, hoci niekedy Tvoje príspevky chcú tvrdiť niečo iné:-)) a po druhé preto, lebo sa to s električkou pohodlne dosiahnuť dá. Ale s Tebou sa o tom hˇádať nebudem, lebo Ty si zase zaslepený autobuso- a vrakosofil:-).
I.
Igorko
OK, tak tu sú nevýhody Citybusu:
1) Zastaralá konštrukcia.
2) Nevhodná konštrukcia podvozku na "tankodrómové" cesty.
3) Lacný plastový interiér.
4) Úplne stupídne usporiadanie interiéru.
5) Vysoká vlastná hmotnosť vozidla.
6) Drahé náhradné diely.
7) Francúzska "kvalita" montáže.
Stačí ku konštruktívnosti:-)?
I.