Čo je to za hovadinu "my sme zistili, že CB nie"? Budeš snáď Ty osobne podpisovať objednávku či vyhodnocovať výberové konanie? A už som raz povedal, kto hodnotí podľa evidentne vadného autobusu, je sám vadný. CB má milión chýb ale nie to, čo mu vytýkajú BA fanúšikovia.
I.
Čo je to za hovadinu "my sme zistili, že CB nie"? Budeš snáď Ty osobne podpisovať objednávku či vyhodnocovať výberové konanie? A už som raz povedal, kto hodnotí podľa evidentne vadného autobusu, je sám vadný. CB má milión chýb ale nie to, čo mu vytýkajú BA fanúšikovia.
I.
1) Prečo myslíš, že linku ku Krematóriu nie je treba?
2) Prečo by bola zachádzka na Segnáre stupídna? Myslíš, že by bolo lepšie tam viesť samostatnú linku alebo čo?
I.
Čo blúzniš o megadodávkach busov a trolov?
Po prvé, nikto, ale nikto na to nedá peniaze, ibaže by Bratislava založila tlačiareň na peniaze.
Po druhé, megadodávky sú obrovská momotina, pretože potom Ti tie megadodávky aj naraz megadožívajú a potom dochádza k tomu, že potrebuješ naraz strašnú hromadu peňazí. Ráč sa spýtať v Solingene. Raz za 20 rokov potrebujú vymeniť všetky trolejbusy a dosledkom je, že ich každých 20 rokov chce mesto zrušiť.
I.
To si ale zase u sedláckeho ČSAD systému "jazdíme odvšadiaľ všade ale len tretí utorok v marci v prestupnom roku, ak naň pripadá čiastočné zatmenie slnka a úplné zatmenie mesiaca...
I.
Lenže elina je nosný systém. -takže skor električka by mala mať menšiu hustotu zastávok a autobus by mal byť vŕbák. Btw., keď už sme pri tej Evropskej - a všimol si si, že tá elina s 10 zastávkami v pohode stíha ten autobus s troma, že:-)? Takže je jasné, čo by malo byť expresné.
I.
No ak si myslíš, že cestujúcim nevadí, že voz je hrdzavý, tak máš typické beusácke myslenie. A takisto s tým zatváraním okien. A s tým strešným vetrákom - fúka z neho na vodiča. A ten tam na rozdiel od Teba sedí celý deň. Buď musí BEÚS spraviť veľké kabíny vodiča alebo prv= vetráky zrušiť.
I.
Možno by malo efekt, keby L6 v čase špičky (špička ohraničená začiatkami a koncami pracovnej doby v jednotlivých podnikoch) bola predĺžená až na Zlaté piesky. Áno, celkom sa mi to páči. L6 z Hlavnej stanice na ŽST Nové Mesto, v špičke predĺžená až na Zlaté piesky so zachádzkou k ŽST Nové Mesto.
Okolo Juráku by teda v špičke jazdila električka v jednom smere každé 4 min., ale mimo špičky len každých 10 min., čo asi celkom zodpovedá industriálnemu charakteru okolitého areálu. Spojenie ŽST Nové Mesto s Istrochemom by L6 zabezpečovala len v špičke. Obávam sa, že dnešná L58 v sedle pri 20 min. intervale nie je využitá.
Teraz celkom nerozumiem. Predĺžil by si L6 až na Zlaté piesky s obojsmernými zachádzkami k ŽST Nové Mesto? Alebo L6 celkom zrušil a k ŽST Nové Mesto nechal zachádzať L4?
Súhlasím, že ak by sa zachádzalo k ŽST NM a ďalej pokračovalo na Zlaté piesky, mohlo by to nahradiť dnešnú autobusovú L58. No potom, čo som v lete videl, otočku ŽST NM skôr vnímam ako možnosť efektívne zahusťovať dopravu v úseku Trnavské mýto - Zátišie, kvôli zvýšenej frekvencii cestujúcich smerujúcich do POLUSU. Všimol som si totiž, že až na Zlaté piesky cestuje len málo ľudí a mnoho ľudí prichádzajúcich z Vajnorskej radiály vystupuje na Trnavskom mýte. Mnou navrhovaná L6 by tak vypomáhala "štvorke" na zaťaženom úseku POLUS - Trnavské mýto a v úseku Trnavské mýto - Hlavná stanica by zabezpečovala spojenie východných radiál so stanicou (časť cestujúcich z vajnorskej radiály + pristúpivší cestujúci z ružinovskej radiály).
1) K2 má o 80 cm kratší rozvor ako KT8. Ak si niekedy videl NP článok v KT8D5N, tak sám uznáš, že je to na hranici únosnosti. Z tohto dovodu pokladám K3N za brnenský exhibicionizmus a nie za riešenie čohokoľvek.
2) Možno tomu niektorí mladí kolegovia nebudú veriť, ale fyzikálne zákony ani trhový mechanizmus neprebije.
I.
Ešte by som zrušil priamu linku na žst. NM a robil tam závleky z oboch smerov vajnorskej radiály. Tým by získali spojenie na obe strany (napr. robotnícka frekvencia ŽSTNM-Istrochem) a jadná doba by sa predľžila cca. o 4 minúty a ušetrilo by sa min. 1 vozidlo.
I.
No lebo železničiari majú také názory "cestujúci musí", "cestujúci je povinný" a tak...:-).
Rozumné názory? Tie, za ktoré Ti nenadávam:-). A veď Ti nenadávam často, nie:-)?
I.
Sorry, ale takíto ľudia možu byť vybavení buď špeciálnym diaľkovýmo ovládačom alebo možu hlásiť výstup na Mokrohájskej už pri nástupe priamo vodičovi. A u normálnych vozidiel je tlasčidlo signalizácie nielen na strope ale napr. aj na mieste pre vozík.
I.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Igorko
I.