Možno by malo efekt, keby L6 v čase špičky (špička ohraničená začiatkami a koncami pracovnej doby v jednotlivých podnikoch) bola predĺžená až na Zlaté piesky. Áno, celkom sa mi to páči. L6 z Hlavnej stanice na ŽST Nové Mesto, v špičke predĺžená až na Zlaté piesky so zachádzkou k ŽST Nové Mesto.
Okolo Juráku by teda v špičke jazdila električka v jednom smere každé 4 min., ale mimo špičky len každých 10 min., čo asi celkom zodpovedá industriálnemu charakteru okolitého areálu. Spojenie ŽST Nové Mesto s Istrochemom by L6 zabezpečovala len v špičke. Obávam sa, že dnešná L58 v sedle pri 20 min. intervale nie je využitá.
Teraz celkom nerozumiem. Predĺžil by si L6 až na Zlaté piesky s obojsmernými zachádzkami k ŽST Nové Mesto? Alebo L6 celkom zrušil a k ŽST Nové Mesto nechal zachádzať L4?
Súhlasím, že ak by sa zachádzalo k ŽST NM a ďalej pokračovalo na Zlaté piesky, mohlo by to nahradiť dnešnú autobusovú L58. No potom, čo som v lete videl, otočku ŽST NM skôr vnímam ako možnosť efektívne zahusťovať dopravu v úseku Trnavské mýto - Zátišie, kvôli zvýšenej frekvencii cestujúcich smerujúcich do POLUSU. Všimol som si totiž, že až na Zlaté piesky cestuje len málo ľudí a mnoho ľudí prichádzajúcich z Vajnorskej radiály vystupuje na Trnavskom mýte. Mnou navrhovaná L6 by tak vypomáhala "štvorke" na zaťaženom úseku POLUS - Trnavské mýto a v úseku Trnavské mýto - Hlavná stanica by zabezpečovala spojenie východných radiál so stanicou (časť cestujúcich z vajnorskej radiály + pristúpivší cestujúci z ružinovskej radiály).
1) K2 má o 80 cm kratší rozvor ako KT8. Ak si niekedy videl NP článok v KT8D5N, tak sám uznáš, že je to na hranici únosnosti. Z tohto dovodu pokladám K3N za brnenský exhibicionizmus a nie za riešenie čohokoľvek.
2) Možno tomu niektorí mladí kolegovia nebudú veriť, ale fyzikálne zákony ani trhový mechanizmus neprebije.
I.
Ešte by som zrušil priamu linku na žst. NM a robil tam závleky z oboch smerov vajnorskej radiály. Tým by získali spojenie na obe strany (napr. robotnícka frekvencia ŽSTNM-Istrochem) a jadná doba by sa predľžila cca. o 4 minúty a ušetrilo by sa min. 1 vozidlo.
I.
No lebo železničiari majú také názory "cestujúci musí", "cestujúci je povinný" a tak...:-).
Rozumné názory? Tie, za ktoré Ti nenadávam:-). A veď Ti nenadávam často, nie:-)?
I.
Sorry, ale takíto ľudia možu byť vybavení buď špeciálnym diaľkovýmo ovládačom alebo možu hlásiť výstup na Mokrohájskej už pri nástupe priamo vodičovi. A u normálnych vozidiel je tlasčidlo signalizácie nielen na strope ale napr. aj na mieste pre vozík.
I.
Jasné, celkom nedávno som čítal oznam o zmenách v MHD od 18.4.1994 a asi pred troma rokmi cestujúcich na Rajskej informoval CP s platnostou z roku 1991.
hej, ale taketo zastavky mam rad, preneses sa do tych bajnych cias, ked tam zachadzali 61,61-s,63,101,41.... aaach... to bolo zupr...
Vladimir, je to zastavka ktora spada do tej istej kategorie ako mokrohajska
btw. dopravu do/z dnv brzdia aj cyklisti, dal by sa spravit cyklochodnik do dubravky popri tej ceste s vyuzitim toho zarasteneho tunela vzdialeneho 50m od toho pouzivaneho, kde v bajnych casoch tiekol potok????
donedavna tam visel oznam myslim o skrateny L112 po Lignoprojekt... A o zmene trasy L51, ktora nebude premavat na konecnu Na hriadkach, ale len po SOS PZ SR
Nuž, ja som pred mesiacom v tom nasedlovatejšom sedle pri Technickom skle čakal. Ale to som striehol na NP Ikarus
Inak nič zaujímavé, čakala tam asi jedna cestujúca a autobusy prichádzali a odchádzali a otvárali dvere a zatvárali. Zväčša zbytočne. Ale tie desaťročné CP, čo na tej zastávke sú, stáli za to
Pochybujem ze v TS sa nastupuje od rana do vecera, podla mna len v spickach, co takto , keby sa zaviedla napr 120, alebo v 20 by v spicke k nemu zachadzali???? Ale aj tak by som na 20 nasadil klbaky a zlucil s 35kou...
No s tou L1, L2 a L7 do Petržalky tvoj návrh vyzerá o dosť lepšie. To je fakt. Ale Petržalka by potrebovala v špičke možno aj trochu lepší interval ako 120sekúnd. Možno aj takých 90 až 60s ak by to bolo možné.
Fakt je ale ten, že reorganizácia linkového vedenia po vybudovaní eliny v petržalke nás čaká a to aj u autobusov. /
Len pre zaujímavosť. V prípade výstavby električkovej trate cez Starý most do Petržalky by sa nová dopravná situácia riešila bez zvýšenia počtu liniek. Do Petržalky by sa mohli predĺžiť L1, 2 a 7, čím by Petržalka mala zabezpečený špičkový interval 2 min. a súčasne výborný dosah na rôzne smery:
L1 --> HLAVNÁ STANICA - Obchodná - Nám. SNP - Šafárikovo nám. - PETRŽALKA
L2 --> DÚBRAVKA - Karlova Ves - Jesenského - Šafárikovo nám. - PETRŽALKA
L7 --> ŽST VINOHRADY - Špitálska - Šafárikovo nám. - PETRŽALKA
Ja mám v návrhu nové linky? Jediná "netradičná" linka je L3 a L8 - "trojka" na nábreží je trochu nezvyk. Inak:
L1 - je dnešná L1, len o úsek Dúbravka - Nám. Ľ. Štúra
L2 - je presne dnešná L12
L4 - je dnešná L4, len potiahnutá do Dúbravky
L5 - je dnešná L5, len skrátená po Karlovu Ves
L6 - je dnešná L6, len odklonená na Hlavnú stanicu
L7 - je dnešná L7, len s mierne upravenou trasou v centre.
Tvoj návrh celý Ružinov zavesil na Hlavnú stanicu, t.j. žiadne spojenie s centrom. U mňa nemá spojenie s centrom jedna zastávka - ŽST Nové Mesto, u Teba obrovské sídlisko.
V Tvojom návrhu je plno zložitých okruhových trás v centre, z ktorých sa cestujúcemu točí hlava. Veď si to stačí nakresliť na papier.
Z Obchodnej ide na Račko električka asi každé 2 min., zo Špitálskej vôbec nič a navyše sa ani na nič smerom na Račko nedá v logickom smere prestúpiť.
Vzťah Obchodná - Račianska 2x taký silný ako Račianska - Obchodná. Prečo?
Vzťah Kapucínska - Karlova Ves 2x taký silný ako Karlova Ves - Kapucínska. Prečo?
Vzťah Špitálska - Vajnorská 2x taký silný ako Vajnorská - Špitálska. Prečo?
Po Jesenského sa smerom na Mostovú vôbec (!) nejazdí (neskôr doplnená L13).
Zastávka Nový most je obsluhovaná len v jednom smere. Cesta spod mosta do Karlovej Vsi vedie cez Nám. SNP
Ešte raz sorry, nie je to preto, že JA nie som autorom Tvojho návrhu, ale skrátka sa mi vôbec nepozdáva a môj sa mi pozdáva viac.
Ale veď nech sa vyjadria ostatní.
--
E-mail máš pod nickom.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Vladimír
Okolo Juráku by teda v špičke jazdila električka v jednom smere každé 4 min., ale mimo špičky len každých 10 min., čo asi celkom zodpovedá industriálnemu charakteru okolitého areálu. Spojenie ŽST Nové Mesto s Istrochemom by L6 zabezpečovala len v špičke. Obávam sa, že dnešná L58 v sedle pri 20 min. intervale nie je využitá.