Reply on: J #19036:
Možno bratislavskí cestujúci majú inú logiku cestovania ako ja, ale ísť z Vysokej na Vajnorskú L6 DOOKOLA cez Nám. SNP a Špitálsku na Vajnorskú, je pre mňa silné kafe.Vieš, na mňa tie tie Tvoje linky pôsobia strašne zložito. V centre sú rôzne smery všelijako zložito otáčané v uliciach mesta, Jesenského vôbec nemáš obslúženú, lebo si myslíš, že tam ľudia neradi vystupujú...
Z Hlavnej stanice do centra mesta NIKTO s prestupom a PRECHODOM na opačnú stranu do mesta nepôjde.
Zo Šafárikovho nám. sa do Karlovky dostaneš len DOOKOLA cez tunel.
Uvedom si, že vaša tarifa je nielen prestupná, ale aj časová. To znamená, že spojenia musia byť logicky PRIAME (nemyslím tu bezprestupové, ale priame vo význame "bez zachádzok a zbytočných km navyše").
Neviem ako by sa Tebe pozdávalo jazdiť do mesta z Budatínskej na Jasovskú a tam prestúpiť na L91 do mesta...
A vôbec, môjmu linkovému vedeniu si vlastne nevytkol ani jednu chybu. Prečo vlastne potom ďalší návrh?
Ad CityBus vs. Solaris:
Ja som toho smajlíka videl aj pochopil. Alebo moja odpoveď pôsobila naštvane?
Keď sa kupoval druhý CityBus, Solaris už na trhu bol. Dopravný podnik nie je súkromný, ale mestský podnik. V roku 2001 vypísal súťaž na dodávku 12m sólo vozidla a predloženými podmienkami ju vyhrala Karosa. A tak prišiel CityBus. V roku 2003 vypísal tiež takúto súťaž a lepšie podmienky predložil Solaris. A tak prišiel Solaris.
Skúšobný Solaris? Za pár dní nevyskúšaš nič. Teraz máme na skúšanie rok, kým sa neobjednajá ďalšie várka vozidiel.
J
Prečo som tvojmu linkovému vedeniu nič nevytkol? No niečo si napísal už ty, napr. že si vytvoril umelý prestupný bod na Jesenského čo je časť kam ľudia moc nechcú.
Ale namňa zase pôsobilo tvoje linkové vedenie príliš zložito. Ja som ponechal 4 linky tak ako sú teraz, jednu (L12) som skrátil a mierne upravil v centre vlastne chodí ako počas výluk a len L4 má značne poznačenú trasu v centre. A keď ľuďom neháš väčšinu tak ako je to teraz, len to bude jazdiť častejšie tak si zvyknú veľmi rýchlo. Čo sa mi nelúbi na tvojom návrhu je jednoznačne množstvo nových liniek.
Nemyslím si, že by ľuďom až tak vadil prestup z Hlavnej stanice do centra avšak s touto zmenou ja som rátal ešte s L1, ktorá by chodila na trase Petržalka - SNP - Obchodná - Hl. stanica. Do doby výstavby, ktorá sa dúfam, stále blíži, by mohla jazdiť L13 s trasou Hl. stanica - Obchodná - jesenského - Šafko - SNP - Hl. stanica.
a ešte: Zo Šafka do karlovky sa síce dostaneš obklukov cez SNP ale na trati máš len dve zastávky jeden semafor na kamennom pričom na trati po nábreží až štyri a to Jesenského, Nám. Ľ. Štúra, Nový most, Chatam Sófer a dva semafory. Takže tou obklukov by to bolo rýchlejšie a po reko tunela ešte viac.
Inak daj mi mail pošlem ti ešte jeden návrh a keďže je dosť dlhý tak ho nebudem dávať sem.
No aj za pár dní (30) niečo vyskúšaš. My sme aj za tých pár dní zistili, že CB nie. No ozaj je lepšie ho mať dlhšie avšak trochu drahý špás, ak sa vám lúbiť nebude. Koľko ste vlastne zaneho dali?