Reply on: S499.1023 #188414:
Pre teba špeciálne to malo vyhodiť aj 5cm písmená tučné a podčiarknuté, že pri prestupe si máš pozrieť aj čas príchodu autobusu a odchod autobusu/vlaku na ktorý sa prestupuje. Tebe príde normálne čakať v MA na prestup viac než pol hodinu? ? Si musel načisto stratiť súdnosť. A prestupy v Stupave? Tie 2 v smere z BA? A čo takto keby tie spoje jazdili z BA priamo v špičke v takte 1h, príp. 30min s vloženými spojmi a mimo špičky do Zohoru iba s prípojom na vlak? A kľudne na trati 112 by mohli premávať 813+913 namiesto autobusov s tým teda, že jedine v Perneku by vlak nezastavoval, lebo tam je zastávka ozaj úplne v keli, ale inak od každej stanice je v 15-20minútovej pešej dostupnosti stred dediny, dokonca niekde je to aj menej. Také Lozorno, Jabloňové, Rohožník, či Sološnica alebo Plav. Podhradie majú dobrú dostupnosť časovú, trošku horšie to je v Kuchyni, príp. by aj v Perneku mohli byť autobusy z MA nastavené tak, žeby prišli pár minút po príchode vlaku a zobrali ľudí do dediny a opačne. Už sa podarilo zachrániť Os dopravu na trati 113, tak mohlo by sa aj na trati 112, avšak do Plav. Štvrtku by som vlaky neťahal, zbytočne aj bohužiaľ a trať tam myslím ani nie je v dobrom stave v úseku PM - PŠ.
Mike