Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ivanbuto #186320:
V sucasnosti aj ja, avsak pokial by cestujuci mali priamy spoj na Hodzko tak by to podla mna az tak nepremavalo.
Reply on: tr3mp #186277:
To by bola veľmi pekná linka, aj z prevádzkového hľadiska dobrá, na Búdkovej by mohla mať aj adekvátne časy na vyrovnanie meškania.
Celkovo však vidím ako veľký problém napojenie trolejbusov na Hlavnú stanicu zo západného smeru, to sa týka nielen tejto 203+41, ale najmä zatrolejovanej 32. Mali by sa pripraviť alternatívne riešenia k čakaniu na IPR, resp. ak by sa podarilo mestu úplne od projektu prestavby v réžii IPR ustúpiť, mohli by sa využiť eurofondy napr. na zatrolejovanie celej trasy 32. Iná možnosť je riešiť to sprístupnením stanice zo Sokolskej, to si tiež vyžaduje investície.
Reply on: Mike #186282:
Teoreticky by stačilo, ale vieme, aké sú meškania na 207 najmä poobede, preto by som do toho nešiel.
Reply on: tr3mp #186290:
Pokiaľ viem, tak áno (odpoveď na Trenčiansku).
Reply on: 810zssk #186279:
Podľa mňa by nestačilo, prestup pri voz. Hrob. pokladám za nezmysel.
Do petrzalky by som urcite netahal trolejbusy bez vystavby dalsieho mosta ,kde bude mat aj samostatny pruh.
Most SNP je nerealny.
Idealny by bol na to most Apollo no nakoniec je iba dvojprudovy /lacnejsi/ . Nezrealizovalo sa ani mimourovnove krizovanie s Gagarinovou + prepojenie na Ruzinovsku ul.


Petrzalka potrebuje hlavne elektricku po Starom moste s roznymi odboceniami v Petrzalke./Ovsiste ,Technopol.../
Reply on: Ámos #186305:
....cko plati o vsetkych ostatnych tratiach... Akurat Drotarska je kratka.
Reply on: Ike #186303:
Ved ja tam nic mimo suvisle zastavane uzemie nakreslene nemam.

Petrzlka podla mna tbusy potrebuje viac ako Dubravka/Lamac.
Reply on: VLK #186302:
Zatrolejovanie tych tras tam zakreslene nie je, je to len v popise ako uvaha a je na to prave ten dovod ze to je len myslienka do daaaaaalekej buducnosti.

Ano, chcem tahat trolejbus po nabrezi.
Reply on: tr3mp #186312:
Škoda, že tam nie je vizualizacia zo Sokolskej na Hl. st, taktiež riešenie preklenutia D2 pri Lamači, z týchto dôvodoch velmi nakladny projekt, zrejme nikdy realne nerealizovateľný v podmienkach Bratislavy.
Reply on: Mike #186310:
len by boli treba na obochstranach, aby mohlo byt vedenie na lanach.
Reply on: Mike #186310:
tie by mohli, akurát ich tam veľa nie je ?
Reply on: OBUS #186311:
Po Brnianskej a Pražskej v stredovom deliacom páse (zúženie cesty zo šesť pruhov na štyri na úkor bus pruhu). Pred zastávkou Sokolská trať môže prejsť do predstaničného priestoru, ako sa uvádza v návrhu električky po Štefánikovej (http://imhd.sk/ba/doc/sk/11379/Na-Stefanikovu-ul-by-sa-mohla-vratit-elektricka.html). Takže priestorové možnosti sú.
Reply on: Ike #186309:
Keď sa celá Petržalka dokazala presúvať v IK 280, v časoch, ked vačšina obyvatelov použivala MHD, tak je to osvedčený dopravný prostriedok. Neviem si predstaviť napojenie električky z Patronky do centra- cez Sokolsku? ?
Reply on: Ike #186307:
http://goo.gl/maps/Qby8u

ale tieto by mohli byť ?
Reply on: OBUS #186308:
Druhá možnosť je ťahať do Dúbravky električku cez Patrónku. Či kĺbaky ako nosný systém bude v BA navždy samozrejmosťou?
Ta fantasmagoricka trať do Dubravky by mala zmysel- električkove teleso nahradiť bus, Tbus pruhom, spraviť preferenciu. Konečna električiek by bola v KV, presp. ked pridu obojsmerne tak by koncila pre Iuvente Ešte rozšíriť Harmincovu a mame koniec rozpravky. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.