Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #186310:
len by boli treba na obochstranach, aby mohlo byt vedenie na lanach.
Reply on: Mike #186310:
tie by mohli, akurát ich tam veľa nie je ?
Reply on: OBUS #186311:
Po Brnianskej a Pražskej v stredovom deliacom páse (zúženie cesty zo šesť pruhov na štyri na úkor bus pruhu). Pred zastávkou Sokolská trať môže prejsť do predstaničného priestoru, ako sa uvádza v návrhu električky po Štefánikovej (http://imhd.sk/ba/doc/sk/11379/Na-Stefanikovu-ul-by-sa-mohla-vratit-elektricka.html). Takže priestorové možnosti sú.
Reply on: Ike #186309:
Keď sa celá Petržalka dokazala presúvať v IK 280, v časoch, ked vačšina obyvatelov použivala MHD, tak je to osvedčený dopravný prostriedok. Neviem si predstaviť napojenie električky z Patronky do centra- cez Sokolsku? ?
Reply on: Ike #186307:
http://goo.gl/maps/Qby8u

ale tieto by mohli byť ?
Reply on: OBUS #186308:
Druhá možnosť je ťahať do Dúbravky električku cez Patrónku. Či kĺbaky ako nosný systém bude v BA navždy samozrejmosťou?
Ta fantasmagoricka trať do Dubravky by mala zmysel- električkove teleso nahradiť bus, Tbus pruhom, spraviť preferenciu. Konečna električiek by bola v KV, presp. ked pridu obojsmerne tak by koncila pre Iuvente Ešte rozšíriť Harmincovu a mame koniec rozpravky. ?
Reply on: 810zssk #186299:
aj ak tam su, tak su tam tak dlho, ze sa budu musiet vymenit
Reply on: 810zssk #186298:
z noveho mosta by mali byt odstranene sucasne lampy, nie tam este pridavat tracne stlpy. Ten most architektonicky lampy uplne znicili.
Reply on: 810zssk #186293:
Ja by som trolejbusy mimo súvisle zastavené územie neťahal - DNV, Záhorskú, Jarovce, Rusovce, Vajnory a Čunovo by som úplne vypustil. Ten Lamač a Dúbravka to podľa mňa potrebuje najviac
Reply on: 810zssk #186300:
zatrolejovanie L70, 98, Rusovce????, Devínska N. Ves...
Reply on: 810zssk #186298:
31 ako samostatná linka ❓ odkiaľ - kam ❓ to chceš viesť paralelne trolejbus po nábreží ❓ a ďalšiu paralelu po Trnavskej ❓

Most SNP má svoje obmedzenia, je to dané mostnou konštrukciou a u mostáriny to nie je "iba tak"...
Reply on: VLK #186297:
Ved kludne vymenuj 😉
Reply on: Ámos #186296:
Z pohladu dlzky.

Na Drotarskej nie su nahodou stlpy uz pripravene? Pokial viem tak s tbusmi sa tam ratalo uz vela rokov dozadu.
Reply on: VLK #186295:
Som presvedceny ze riesenie pre Novy most by sa naslo. Kde presne vidis prekazku?

Zatrolejovanie Mytnej/Radlinskeho bolo uvazovane aj pre 31... s tym ze 39 by zrejme skoncila ako samostatna linka (alebo by sa zatrolejovala tiez).
Reply on: 810zssk #186294:
par nezmyslov je tam aj bez Googlu a som rad ze sa navrh trati neriadi sotousmi ?
Reply on: 810zssk #186276:
"relativne lacna trat " - na zaklade coho tak usudzujes? Budovanie trate od podlahy - projekt, po realizaciu vratane novych trakcnych stlpov. urcite by nebola lacna.
Reply on: 810zssk #186287:
ako chceš zatrolejovať Most SNP? taktiež zatrolejovanie Mýtnej nemá taký zmysel pre jednu linku (nakoľko 31, 39 a 59 ostanú autobusové, to je jasné)...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.