Po Brnianskej a Pražskej v stredovom deliacom páse (zúženie cesty zo šesť pruhov na štyri na úkor bus pruhu). Pred zastávkou Sokolská trať môže prejsť do predstaničného priestoru, ako sa uvádza v návrhu električky po Štefánikovej (http://imhd.sk/ba/doc/sk/11379/Na-Stefanikovu-ul-by-sa-mohla-vratit-elektricka.html). Takže priestorové možnosti sú.
Keď sa celá Petržalka dokazala presúvať v IK 280, v časoch, ked vačšina obyvatelov použivala MHD, tak je to osvedčený dopravný prostriedok. Neviem si predstaviť napojenie električky z Patronky do centra- cez Sokolsku? ?
Ta fantasmagoricka trať do Dubravky by mala zmysel- električkove teleso nahradiť bus, Tbus pruhom, spraviť preferenciu. Konečna električiek by bola v KV, presp. ked pridu obojsmerne tak by koncila pre Iuvente Ešte rozšíriť Harmincovu a mame koniec rozpravky. ?
Ja by som trolejbusy mimo súvisle zastavené územie neťahal - DNV, Záhorskú, Jarovce, Rusovce, Vajnory a Čunovo by som úplne vypustil. Ten Lamač a Dúbravka to podľa mňa potrebuje najviac
"relativne lacna trat " - na zaklade coho tak usudzujes? Budovanie trate od podlahy - projekt, po realizaciu vratane novych trakcnych stlpov. urcite by nebola lacna.
ako chceš zatrolejovať Most SNP? taktiež zatrolejovanie Mýtnej nemá taký zmysel pre jednu linku (nakoľko 31, 39 a 59 ostanú autobusové, to je jasné)...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
OBUS