Do petrzalky by som urcite netahal trolejbusy bez vystavby dalsieho mosta ,kde bude mat aj samostatny pruh.
Most SNP je nerealny.
Idealny by bol na to most Apollo no nakoniec je iba dvojprudovy /lacnejsi/ . Nezrealizovalo sa ani mimourovnove krizovanie s Gagarinovou + prepojenie na Ruzinovsku ul.
Petrzalka potrebuje hlavne elektricku po Starom moste s roznymi odboceniami v Petrzalke./Ovsiste ,Technopol.../
Zatrolejovanie tych tras tam zakreslene nie je, je to len v popise ako uvaha a je na to prave ten dovod ze to je len myslienka do daaaaaalekej buducnosti.
Škoda, že tam nie je vizualizacia zo Sokolskej na Hl. st, taktiež riešenie preklenutia D2 pri Lamači, z týchto dôvodoch velmi nakladny projekt, zrejme nikdy realne nerealizovateľný v podmienkach Bratislavy.
Po Brnianskej a Pražskej v stredovom deliacom páse (zúženie cesty zo šesť pruhov na štyri na úkor bus pruhu). Pred zastávkou Sokolská trať môže prejsť do predstaničného priestoru, ako sa uvádza v návrhu električky po Štefánikovej (http://imhd.sk/ba/doc/sk/11379/Na-Stefanikovu-ul-by-sa-mohla-vratit-elektricka.html). Takže priestorové možnosti sú.
Keď sa celá Petržalka dokazala presúvať v IK 280, v časoch, ked vačšina obyvatelov použivala MHD, tak je to osvedčený dopravný prostriedok. Neviem si predstaviť napojenie električky z Patronky do centra- cez Sokolsku? ?
Ta fantasmagoricka trať do Dubravky by mala zmysel- električkove teleso nahradiť bus, Tbus pruhom, spraviť preferenciu. Konečna električiek by bola v KV, presp. ked pridu obojsmerne tak by koncila pre Iuvente Ešte rozšíriť Harmincovu a mame koniec rozpravky. ?
Ja by som trolejbusy mimo súvisle zastavené územie neťahal - DNV, Záhorskú, Jarovce, Rusovce, Vajnory a Čunovo by som úplne vypustil. Ten Lamač a Dúbravka to podľa mňa potrebuje najviac
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
OBUS