Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #186296:
Z pohladu dlzky.

Na Drotarskej nie su nahodou stlpy uz pripravene? Pokial viem tak s tbusmi sa tam ratalo uz vela rokov dozadu.
Reply on: VLK #186295:
Som presvedceny ze riesenie pre Novy most by sa naslo. Kde presne vidis prekazku?

Zatrolejovanie Mytnej/Radlinskeho bolo uvazovane aj pre 31... s tym ze 39 by zrejme skoncila ako samostatna linka (alebo by sa zatrolejovala tiez).
Reply on: 810zssk #186294:
par nezmyslov je tam aj bez Googlu a som rad ze sa navrh trati neriadi sotousmi ?
Reply on: 810zssk #186276:
"relativne lacna trat " - na zaklade coho tak usudzujes? Budovanie trate od podlahy - projekt, po realizaciu vratane novych trakcnych stlpov. urcite by nebola lacna.
Reply on: 810zssk #186287:
ako chceš zatrolejovať Most SNP? taktiež zatrolejovanie Mýtnej nemá taký zmysel pre jednu linku (nakoľko 31, 39 a 59 ostanú autobusové, to je jasné)...
Reply on: 810zssk #186293:
Prave pozeram ze Google mi tu mapu dost rozbil a teraz je tam par nezmyslov 😕
Reply on: Ike #186291:
Ja som si kedysi nakreslil toto 🙂 http://goo.gl/maps/poVwV (pozor, ma to dve strany)
Reply on: 810zssk #186280:
ďakujem 🙂
Reply on: 810zssk #186287:
Presne toto chcem naznačiť.

1. V prvom rade by sme mali urobiť zoznam a-bus liniek podľa intervalu od najmenšieho po najväčší
2. Zo zoznamu vyhodiť tie linky, o ktorých sa predpokladá, že budú nahradené nosným systémom
3. Zatrolejovať trať nad linkou, ktorá je na prvom mieste.
4. Následne už nie je problém na túto trať postupne napájať ďalšie linky.

Priznám sa, že teraz neviem intervali jednotlivých liniek, ale mám také tušenie, že práve zatrolejovanie 83 by bodlo vhod. Potom linka do Lamača. Potom spojka s DD. A následne možno jednoduchými spojkami a výhybkami doplniť a nahradiť aj ostatné linky.

Aj keď áno, u nás je to sci-fi. DPB nevie spraviť ani jednu blbú výhybku na HLST.
Reply on: Mike #186289:
Nestavalo sa nezmyselné predĺženie Trenčianskej len kvôli tomu, že nič iné nebolo pripravené?

Inak trolejbusová trať po Košickej (v časti Mlynské nivy - Miletičova) tiež nie je v územnom pláne a predsa sa s ňou uvažuje. Takže to nie je protiargument trate do Dúbravky
Reply on: tr3mp #186285:
Dobrá otázka (tá posledná ? ). Do Dúbravky to nepôjde asi aj kvôli tomu, že to nie je v územnom pláne. A prečo sa neuvažuje do Lamača?
Tipujem že keď sa rozpočítali a rozdeľovali peniaze za "padlú" filiálku, tak pre mesto, ak si odpočítalo el. trať do Petržalky ostalo na tbus trate tak málo, že by to do Lamača nevyšlo. (a aj sám si myslím že robiť trať do Lamača bez obojsmernej Patrónky a trate na Brnenskej by nebolo práve ok...; aj keď namiesto predĺženia Trenčianskej k lidlu sa radšej mohla postaviť nejaká iná hovadina ? (napr. Nivy (Karadžičova) - Dostojevského rad - Pribinova (Eurovea ? )
Reply on: MatejBA #186283:
Ale ved trolejbusy do Petrzalky vobec nevylucuju elektricku do Petrzalky, to su samostatne veci 🙂 Faktom je ze prave v Petrzalke jazdia linky v najhustejsiom intervale.
Reply on: Mike #186282:
Trat do Dubravky by urcite mala zmysel v kombinacii s tratou k Technopolu a na Mytnej, teda kompletne zatrolejovanie 34 a 83 🙂
Reply on: tr3mp #186281:
Ako nevyhnutne sa nebranim 🙂
Reply on: Mike #186282:
Alebo. Lenže tu je riziko meškaní na Šancovej a prenášania na zvyšok linky, čo konečná na hl.st. dosť eliminuje. V oboch prípadoch by kvôli orientácii malo zmysel, ak by sa číslo linky menilo niekde na Drotárskej na spôsob 3/8.

Z Patrónky by mali trolejbusy zmysel aj do Lamača aj do Dúbravky. Aspoň by bola trať po Pražskej a Brnianskej lepšie využitá.

Inak nerozumiem tomu, prečo sa nedá trať hneď postaviť až do Lamača či do Dúbravky, nielen po Tesco. Či mesto nemá na väčšiu spoluúčasť?
Reply on: 810zssk #186276:
vyznamnejsie by bolo spojit DD s ostatnou sietou a dat aj Slavicie Udolie na trofle. A do petrzalky nech sa prioritne riesi elektricka 🙂
Reply on: tr3mp #186277:
Alebo potom už ako 64 na Jelačičovu (pokiaľ sa nevybuduje spojka na hlst) a bude to linka čo prekríži sama seba ?
#186278 810zssk: 12 minút medzi príchodom a odchodom znamená že z toho je 3-4 min na vyrovnanie meškania a 1-2? min. na prejazd z výstupišťa na nástupište.. Takže teoreticky by stačilo..

Btw: v úzmenom pláne je tbus trať na Drotárskej zakreslená... Takisto sa tam počíta s tbusmi do Lamača...
Aj keď zaujímavé je to, že dnes je z Patrónky tak ráno ako aj poobede približne rovnaká kapacita do Lamača aj Dúbravky, takže či by skôr nemalo zmysel ťahať tbus trať do Dúbravky ?
Reply on: 810zssk #186279:
Lenže taká 203 ako som uviedol by spojila Drotársku súčasne aj s centrom aj s hlavnou stanicou (a príslušnými prestupnými bodmi).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.