"relativne lacna trat " - na zaklade coho tak usudzujes? Budovanie trate od podlahy - projekt, po realizaciu vratane novych trakcnych stlpov. urcite by nebola lacna.
ako chceš zatrolejovať Most SNP? taktiež zatrolejovanie Mýtnej nemá taký zmysel pre jednu linku (nakoľko 31, 39 a 59 ostanú autobusové, to je jasné)...
1. V prvom rade by sme mali urobiť zoznam a-bus liniek podľa intervalu od najmenšieho po najväčší
2. Zo zoznamu vyhodiť tie linky, o ktorých sa predpokladá, že budú nahradené nosným systémom
3. Zatrolejovať trať nad linkou, ktorá je na prvom mieste.
4. Následne už nie je problém na túto trať postupne napájať ďalšie linky.
Priznám sa, že teraz neviem intervali jednotlivých liniek, ale mám také tušenie, že práve zatrolejovanie 83 by bodlo vhod. Potom linka do Lamača. Potom spojka s DD. A následne možno jednoduchými spojkami a výhybkami doplniť a nahradiť aj ostatné linky.
Aj keď áno, u nás je to sci-fi. DPB nevie spraviť ani jednu blbú výhybku na HLST.
Nestavalo sa nezmyselné predĺženie Trenčianskej len kvôli tomu, že nič iné nebolo pripravené?
Inak trolejbusová trať po Košickej (v časti Mlynské nivy - Miletičova) tiež nie je v územnom pláne a predsa sa s ňou uvažuje. Takže to nie je protiargument trate do Dúbravky
Dobrá otázka (tá posledná ? ). Do Dúbravky to nepôjde asi aj kvôli tomu, že to nie je v územnom pláne. A prečo sa neuvažuje do Lamača?
Tipujem že keď sa rozpočítali a rozdeľovali peniaze za "padlú" filiálku, tak pre mesto, ak si odpočítalo el. trať do Petržalky ostalo na tbus trate tak málo, že by to do Lamača nevyšlo. (a aj sám si myslím že robiť trať do Lamača bez obojsmernej Patrónky a trate na Brnenskej by nebolo práve ok...; aj keď namiesto predĺženia Trenčianskej k lidlu sa radšej mohla postaviť nejaká iná hovadina ? (napr. Nivy (Karadžičova) - Dostojevského rad - Pribinova (Eurovea ? )
Ale ved trolejbusy do Petrzalky vobec nevylucuju elektricku do Petrzalky, to su samostatne veci Faktom je ze prave v Petrzalke jazdia linky v najhustejsiom intervale.
Alebo. Lenže tu je riziko meškaní na Šancovej a prenášania na zvyšok linky, čo konečná na hl.st. dosť eliminuje. V oboch prípadoch by kvôli orientácii malo zmysel, ak by sa číslo linky menilo niekde na Drotárskej na spôsob 3/8.
Z Patrónky by mali trolejbusy zmysel aj do Lamača aj do Dúbravky. Aspoň by bola trať po Pražskej a Brnianskej lepšie využitá.
Inak nerozumiem tomu, prečo sa nedá trať hneď postaviť až do Lamača či do Dúbravky, nielen po Tesco. Či mesto nemá na väčšiu spoluúčasť?
Ike
1. V prvom rade by sme mali urobiť zoznam a-bus liniek podľa intervalu od najmenšieho po najväčší
2. Zo zoznamu vyhodiť tie linky, o ktorých sa predpokladá, že budú nahradené nosným systémom
3. Zatrolejovať trať nad linkou, ktorá je na prvom mieste.
4. Následne už nie je problém na túto trať postupne napájať ďalšie linky.
Priznám sa, že teraz neviem intervali jednotlivých liniek, ale mám také tušenie, že práve zatrolejovanie 83 by bodlo vhod. Potom linka do Lamača. Potom spojka s DD. A následne možno jednoduchými spojkami a výhybkami doplniť a nahradiť aj ostatné linky.
Aj keď áno, u nás je to sci-fi. DPB nevie spraviť ani jednu blbú výhybku na HLST.