Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
V Novom čase bolo správa,že DPB zvyšuje ceny lístkov až o 30 centov , ceny električeniek až o 20 € . Dufam ze to zvysenie o 20 € je myslene navysenie rocne, lebo ak by to bolo navysenie mesacne, tak to budem radsej cestovat nacierno a cihat na "velkych nenapadnych ujov"
Reply on: TeBeCe #162597:
Vsak radsej ako zvysit cestovne budu znizovat jeho atraktivitu ... (a vsadim sa, ze to hlavne pocitia v PE (nic proti petrzalke dunco, ale sam si vravel, ze planuju redukovat 93 a 95))
http://bratislava.sme.sk/c/5810087/dopravny-podnik-vie-usetrit-az-9-milionov-eur-tvrdi-uhler.html

keby sa radsej verejnost dozvedela pravdu, co sa dialo uplynule 4 roky v DPB...
Reply on: no.ev.di. #162530:
to ze tam niekto robi 30 rokov z neho nerobi odbornika. Takych co tam robia dlhe roky je strasne vela, no vsetky tri firmy nevyzeraju, ze ich vedu a robia v nich odbornici.
Reply on: AAA #162594:
malo to byť ale nejak ošetrené aby sa nedalo na tom rozkrádať a všelijaké blbosti okolo. DPB má podľa mňa nárok na to aby mu boli vykryté náklady súvisiace s mimoriadnou dopravou, či sa mýlim silne?
Reply on: no.ev.di. #162575:
Ale nezabudni, že ten štadión bol aj je mestským majetkom.
Reply on: dopravak123 #162592:
A ešte jedno: lidi sou ***** - mrdají, kradou a porušují zákony. To znamená, že budú určite parkovať aj tam, kde to bude zakázané (trávniky, iné plochy), ale Polícia sa s tým ako obvykle nebude vedieť porátať.
Reply on: 810zssk #162591:
Len bez obáv- - široké okolie okolo ZS to pojme. Hlavne, ak nebudú obsadené fleky domácich, čo tam roky bývajú (tiež pekná blbosť - majú počas MS parkovať v priestoroch cyklistického štadióna). Ak každé auto privezie v priemere 2,5 človeka, tak to ani nie je tak veľa. CCa 2 000 áut sa v zóne Vajnorská, Odbojárov, Trnavská, Jégého, Záhradnícka, Bajkalská zmestí. Len aby bolo kde, ako hovoria zainteresovaní.
Reply on: dopravak123 #162590:
5000 autami prist nemoze, lebo by nemalo kde parkovat.
Reply on: Valec #162584:
Mám už za sebou nejaký ten prežitý piatok, ale nestačím sa diviť z tej nervozity pri organizácii dovozu - odvozu divákov zo štadióna. Pamätám sa na časy, keď bežne chodilo na futbal na Slovan (napr. s Trnavou, Spartou, Interom) aj 30 000 divákov, a nikto nebol z toho hotový ! Doprava nemusela byť posilňovaná. Ak sa vyhralo, išlo sa za skandovania peši, zašlo sa do najbližších putík po ceste na pivo )viď film Skalní v ofsajde). Aj v sedemdesiatych rokoch, ešte za fungovania starého "Céčka" na Zimnom štadióne , keď Zimák mal kapacitu 11 110 divákov (oficiálne), nebola nervozita s dopravou na zápas a potom, ako ich dostať chudáčikov domov. ZVLÁDALI SME TO 2x DO TÝŽDŇA, lebo tak sa hralo a Slovan vyhrával !!! Teraz tu asi žijú nejaké prisťahované primadony, ktorým by ani taxíky nestačili. Pritom: súčasná kapacita zimáku je asi 10 000 divákov, polovica príde autami a tých 5 000 sa podľa mňa bez problémov rozpŕchne domov, resp. do hotelov. Takže - ako hovoril jeden kolega na vojne: "Jakýpak křeče?"
Reply on: AAA #162563:
EURO5
Reply on: Petto #162581:
vtedy keď sa mohlo vyraďovať sa nevyraďovalo, jazdili tu také trosky jak po výbuchu atomovky pomaly a keď by sa zišli ešte na "poslednú" službu počas MS, tak horúce hlavy hneď vyraďujú... ?
Reply on: Hug0 #162579:
tie Petržalské 42xx boli na CNG snáď???
Reply on: Valec #162584:
Ja tiez nevidim odovodnenie Capacity na H-linkach, presne ako pises , frekvencia prichodu vozidiel na parkoviska bude viacmenej rozna, horsie je to uz po skonceni zapasov. Hoc nasadenie Capacity povazuje DPB za najlepsie riesenie reflektujuc na jeho vacsiu kapacitu , ale je uz fakt jedno ci uz klbak Medved zobere o par ludi naviac ako normal klbak. Aj tak vsetci vieme, ze si chce len mesto urobit IMAGE , ktore mu vsak zopar Medvedov ci tip-top orange Arena nespravi . Stále bude hyzdit mesto HS a hlavne odporny podchod na Trnku.
Reply on: Petto #162581:
Žiaden strach. Zápasy budú len o 16:30 a o 20:30. Teda len začiatok prvého spadá do popoludňajšej špičky, teda najhoršie s vozidlami pre H linky bude treba len pred začiatkom prvého zápasu. Končiť bude o cca 19tej a to už je po špičke.

A načo by bolo treba CapaCity na linke zo záchytného parkoviska? Si nikto hádam nemyslí, že naraz príde na parkovisko 50-90 osobných vozidiel (alebo 2-3 autobusy) z ktorých všetci hneď naskáču do pripravenej kyvadlovky.
Na H linky kľudna postačia klasické kĺbáky s max 10 minútovým intervalom, čo mi tak odhadom vychádza na 10-15 vozidiel (aj to len v čase medzi zápasmi, bo vtedy by tie linky mali premávať obojsmerne v tak hustom intervale, inak stačí jednosmerne).
Reply on: Hug0 #162579:
Však ich vypraví vozovňa Dunajská Lužná. ?
Reply on: Ruslan #162580:
Čo je treba na ňom oživovať ?
Reply on: no.ev.di. #162578:
no ozivime ako ozivime , ved niektore Tamy su uz rozpojene . Hadam potreba H-liniek nezhltne potrebu vsetkych CAPA , predsa len H1,H2 su kratsie linky a premavka nebude celodenna na nich , kedze zapasy budu len vzdy 2 max. 3 denne (o 12,16,20 ) Aby Petrzalka potom netrpela na nedostatok NP vozidiel na garantovanej 95 + sčasti 68
Reply on: no.ev.di. #162578:
Trnávka môže oživiť aj 1512, tak ako to tuším bolo 1.11 2010 ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.