Vsak radsej ako zvysit cestovne budu znizovat jeho atraktivitu ... (a vsadim sa, ze to hlavne pocitia v PE (nic proti petrzalke dunco, ale sam si vravel, ze planuju redukovat 93 a 95))
to ze tam niekto robi 30 rokov z neho nerobi odbornika. Takych co tam robia dlhe roky je strasne vela, no vsetky tri firmy nevyzeraju, ze ich vedu a robia v nich odbornici.
malo to byť ale nejak ošetrené aby sa nedalo na tom rozkrádať a všelijaké blbosti okolo. DPB má podľa mňa nárok na to aby mu boli vykryté náklady súvisiace s mimoriadnou dopravou, či sa mýlim silne?
A ešte jedno: lidi sou ***** - mrdají, kradou a porušují zákony. To znamená, že budú určite parkovať aj tam, kde to bude zakázané (trávniky, iné plochy), ale Polícia sa s tým ako obvykle nebude vedieť porátať.
Len bez obáv- - široké okolie okolo ZS to pojme. Hlavne, ak nebudú obsadené fleky domácich, čo tam roky bývajú (tiež pekná blbosť - majú počas MS parkovať v priestoroch cyklistického štadióna). Ak každé auto privezie v priemere 2,5 človeka, tak to ani nie je tak veľa. CCa 2 000 áut sa v zóne Vajnorská, Odbojárov, Trnavská, Jégého, Záhradnícka, Bajkalská zmestí. Len aby bolo kde, ako hovoria zainteresovaní.
Mám už za sebou nejaký ten prežitý piatok, ale nestačím sa diviť z tej nervozity pri organizácii dovozu - odvozu divákov zo štadióna. Pamätám sa na časy, keď bežne chodilo na futbal na Slovan (napr. s Trnavou, Spartou, Interom) aj 30 000 divákov, a nikto nebol z toho hotový ! Doprava nemusela byť posilňovaná. Ak sa vyhralo, išlo sa za skandovania peši, zašlo sa do najbližších putík po ceste na pivo )viď film Skalní v ofsajde). Aj v sedemdesiatych rokoch, ešte za fungovania starého "Céčka" na Zimnom štadióne , keď Zimák mal kapacitu 11 110 divákov (oficiálne), nebola nervozita s dopravou na zápas a potom, ako ich dostať chudáčikov domov. ZVLÁDALI SME TO 2x DO TÝŽDŇA, lebo tak sa hralo a Slovan vyhrával !!! Teraz tu asi žijú nejaké prisťahované primadony, ktorým by ani taxíky nestačili. Pritom: súčasná kapacita zimáku je asi 10 000 divákov, polovica príde autami a tých 5 000 sa podľa mňa bez problémov rozpŕchne domov, resp. do hotelov. Takže - ako hovoril jeden kolega na vojne: "Jakýpak křeče?"
vtedy keď sa mohlo vyraďovať sa nevyraďovalo, jazdili tu také trosky jak po výbuchu atomovky pomaly a keď by sa zišli ešte na "poslednú" službu počas MS, tak horúce hlavy hneď vyraďujú... ?
Ja tiez nevidim odovodnenie Capacity na H-linkach, presne ako pises , frekvencia prichodu vozidiel na parkoviska bude viacmenej rozna, horsie je to uz po skonceni zapasov. Hoc nasadenie Capacity povazuje DPB za najlepsie riesenie reflektujuc na jeho vacsiu kapacitu , ale je uz fakt jedno ci uz klbak Medved zobere o par ludi naviac ako normal klbak. Aj tak vsetci vieme, ze si chce len mesto urobit IMAGE , ktore mu vsak zopar Medvedov ci tip-top orange Arena nespravi . Stále bude hyzdit mesto HS a hlavne odporny podchod na Trnku.
Žiaden strach. Zápasy budú len o 16:30 a o 20:30. Teda len začiatok prvého spadá do popoludňajšej špičky, teda najhoršie s vozidlami pre H linky bude treba len pred začiatkom prvého zápasu. Končiť bude o cca 19tej a to už je po špičke.
A načo by bolo treba CapaCity na linke zo záchytného parkoviska? Si nikto hádam nemyslí, že naraz príde na parkovisko 50-90 osobných vozidiel (alebo 2-3 autobusy) z ktorých všetci hneď naskáču do pripravenej kyvadlovky.
Na H linky kľudna postačia klasické kĺbáky s max 10 minútovým intervalom, čo mi tak odhadom vychádza na 10-15 vozidiel (aj to len v čase medzi zápasmi, bo vtedy by tie linky mali premávať obojsmerne v tak hustom intervale, inak stačí jednosmerne).
no ozivime ako ozivime , ved niektore Tamy su uz rozpojene . Hadam potreba H-liniek nezhltne potrebu vsetkych CAPA , predsa len H1,H2 su kratsie linky a premavka nebude celodenna na nich , kedze zapasy budu len vzdy 2 max. 3 denne (o 12,16,20 ) Aby Petrzalka potom netrpela na nedostatok NP vozidiel na garantovanej 95 + sčasti 68
TeBeCe
http://bratislava.sme.sk/c/5809853/dopravne-obmedzenia-pocas-csob-marathonu-budu-mensie.html