Reply on: no.ev.di. #162389:
No a ja sa snažím Vašej Tuposti naznačiť (ako to po mne taktiež bezvýsledne urobilo ďalších x diskutujúcich, že okamžité OPUSTENIE takých tratí ako Moldava - Medzev alebo Komárno - Kolárovo JE racionalizácia a to najlepšie, čo môžu ŽSR urobiť. Naopak ponechanie troch párov šukafónov je to najhoršie.
Martin Fundárek
Bohužiaľ, rovnaký koniec čaká po idiotsky poňatej redukcii ďalšie trate, napríklad Trenčín-Chynorany. Ak podľa redukovaného grafikonu prvý spoj príde do Trenčína o 6.26 a posledný odíde z Trenčína 14.44, tak ho budú môcť využiť len študenti (čiže po senioroch 70+ najmenej zaujímavá skupina); pracujúci určite nie, pretože pracovná doba s prestávkou je 8,5 h, takže to nestihnú. Dôsledok: o päť rokov bude zastavená prevádzka osobnej dopravy úplne pre nízke využitie spojov. A to tam pred 10 rokmi jazdili aj súpravy 850+3xBix + 850...